پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

خاتمی هم جای روحانی بود وضع کشور همین بود

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 746212
به گزارش جهان نيوز، اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفتگو با فرهیختگان گفته است: وقتی ما تحریم هستیم یعنی در مبادلات ارزی و صادرات مشکل وجود دارد و اگر من یا سیدمحمد خاتمی و هر شخص دیگری هم باشد همین وضعیت است.

زمانی می‌توانیم روحانی را محک بزنیم که شرایط عادی باشد و در جنگ اقتصادی نباشیم، چراکه این وضعیتی است که ما نمی‌توانیم کاری کنیم و وضع مردم به لحاظ مسائل اقتصادی به‌شدت بد است و گرانی‌ها استخوان‌های مردم را خرد می‌کند، لذا پایین بودن دستمزد از یک‌سو و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها از سوی دیگر وجود دارد و درست نیست مقصر را شخص آقای روحانی بدانیم.

بیشتر بخوانید:
اگر بایدن رای بیاورد افزایش قیمت‌ها تمام می‌شود
روحانی باید استعفا دهد، مگر اینکه اختیارات ویژه بگیرد!
اگر حاکمیت هم نگذارد مردم باز ما را انتخاب می‌کنند
روحانی کشور را از تحریم نجات داد و به سمت رونق برد
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
وقتی قراره با ده میلیارد منابع یه پروژه یک میلیاردی بسازی کار آسونه و متقاضی هم زیاده ولی وقتی قراره اول یک میلیارد منابع بدست بیاری و بعد باهاش یه پروژه یک میلیاردی بدون خطا بسازی اون وقته که مشخص میشه مدیر واقعی کی هست.!
رفيعي راد
Iran, Islamic Republic of
آقاي گرامي مقدم! چرا صورت مسئله را پاك مي كنيد؟ چه كسي گفت كه آنچنان رونق اقتصادي درست مي كنيم كه ..... عزيز برادر! مگر قرار نبود با " تدبير " اين دولت، تحريم ها برداشته بشود؟ اصلا ايشان مگر با همين شعارها برنده انتخابات نشدند؟ اما ظاهرا شما اصل مشكلات و تحريم ها را كه به واسطه ضعف و اعتماد همين دولت در مقابل امريكا صورت گرفته را ناديده گرفته ايد!! و اين وضعيت همان عاقبتي بود كه مقام معظم رهبري از ابتدا تلاش كردند كه گوشزد كنند اما دريغ كه سياست مداران گوش نكردند... خداوند همه ما را به راه راست هدايت فرمايد.