جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مقامات ارشد صهیونیست اعلام کردند؛

اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 746175
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با اذعان به ناکارآمدی گنبد آهنین این رژیم گفت: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم.
اذعان صهیونیست‌ها به ناکارآمدی گنبد آهنین
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، العهد در مطلبی با اشاره به ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابله با موشک‌هایی که از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده، آورده است: چرا گنبد آهنین در مقابله با موشک‌های شلیک شده از غزه شکست خورد؟ منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و سرهنگ «کوخاف» فرمانده نظامیان پدافند این رژیم ضمن بازدیدی از واحدهای پدافند هوایی به واکاوی دلایل عدم رهگیری موشک‌های شلیک شده از غزه از سوی گنبد آهنین پرداختند.

العهد نوشت: تحقیقات مشخص ساخت که در هر حادثه‌ای عوامل مختلف فنی دخیل هستند که مانع عمل گنبد آهنین می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اذعان کرد: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم و به تحقیقات ادامه خواهیم داد.

وی در عین حال مدعی شد: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از حریم هوایی مان به کار می‌گیریم.

العهد گزارش داد: همچنین نتایج اولیه تحقیقات درباره شلیک تانک اسرائیلی به سوی مرکز دیده بانی حماس در غزه بر خلاف دستورات، منتشر و مشخص شد که شلیک در نتیجه سو برداشت افسر اسرائیلی از طریق بی سیم بوده است و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و به آن به شکل جدی می‌نگرد و آنرا خطرناک می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *