چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

ترامپ: تسلیم آرای جعلی نمی‏‎شوم

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 746149
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا می‌گوید موافقت با روند مقدماتی انتقال قدرت به بایدن دموکرات، ارتباطی با عزم او برای پیگیری شکایت و افشاگری درباره فاسدترین انتخابات تاریخ آمریکا ندارد.
ترامپ: تسلیم آرای جعلی نمی‏‎شوم
به گزارش جهان نيوز، ترامپ بامداد سه‌شنبه در توئیتر نوشت که از «امیلی مورفی» مدیر اداره خدمات عمومی درخواست کرده است تا اقدامات لازم در مورد «پروتکل های اولیه» برای انتقال قدرت به بایدن را اجرا کند.

وی با تشکر از مورفی نوشت: او مورد ارعاب و تهدید و آزار قرار گرفته است. من نمی‌خواهم ببینم که این اتفاقات برای او، خانواده اش و کارکنان اداره خدمات عمومی رخ دهد.

ترامپ افزود: پرونده ما با قدرت ادامه پیدا می کند. ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و معتقدیم که غلبه خواهیم کرد. در راستای منافع کشورمان، از امیلی و تیمش می خواهم که در رابطه با پروتکل های اولیه کاری را که لازم است انجام دهد. به تیمم هم همین را گفته‌ام.

مورفی در نامه ای اعلام کرد که بایدن به منابع و خدمات فدرال دسترسی خواهد داشت تا روند انتقال قدرت به وی تسهیل شود.

موافقت ترامپ پس از آن اعلام شد که مقامات انتخاباتی ایالت میشیگان، پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات را با ۱۵۴ هزار رای در این ایالت تایید کردند و ساعاتی پیش از آن نیز بایدن تیم امنیت ملی خود را معرفی کرد.

ترامپ: تسلیم آرای جعلی نمی‏‎شوم
به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که ساعاتی پیش در پی باخت در ایالت کلیدی میشیگان، فرایند انتقال قدرت به جو بایدن رقیب دموکرات خود را تائید کرد؛ در پیامی توئیتری مدعی شد که این اقدام به منزله تسلیم شدن نیست و نبرد همچنان ادامه دارد.

وی در این باره نوشت: اینکه آژانس خدمات عمومی آمریکا اجازه همکاری مقدماتی با دموکرات‌ها را پیدا کرده، چه ربطی به پیگیری روند شکایات متعدد ما دارد؟

ترامپ همچنین گفت مادامی که ثابت شود رقابت ۲۰۲۰ فاسدترین رقابت تاریخ سیاسی آمریکا بوده است؛ تیم حقوقی وی، همچنان پیگیر شکایت‌های متعدد خواهد بود.

وی بار دیگر با اشاره به سامانه رای‌گیری «دامینیون» (Dominion)، مدعی شد که تسلیم آرای جعلی نمی‌شود و در پیگیری شکایت‌ها، با سرعت تمام، رو به جلو حرکت می‌کند.

کارزار انتخاباتی جمهوریخواهان مدعی است این سامانه رای‌گیری در خدمت دموکرات‌ها است و در ایالاتی مانند تگزاس که سامانه‌های جایگزین استفاده کرده‌اند، پیروزی با اختلاف آرای زیاد، نصیب او شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دبیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
و با اینکار ترامپ به مرگ نزدیک شد
Iran, Islamic Republic of
كه چي بايدن بياد همه چيز گل و بلبل ميشود و اشراف تا سالها به بخور بخور خود ادامه ميدهند زهي خيال باطل