جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خوراکی های مناسب برای تولد چیست؟

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 746071
همه ی والدین دوست دارند روز بزرگی مثل تولد فرزندشان را جشن بگیرند و خوش بگذرانند. گرفتن جشن تولد در حفظ عزت نفس، بهتر شدن روابط دوستانه و شکل دادن به خاطرات کودک نقش به سزایی دارد. زمانی که برای کودکان جشن تولد می گیرند او حس می کند مورد توجه تمام آشنایانش قرار گرفته پس از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل عزت نفس در او رشد پیدا می کند. زمانی که کمی بزرگ تر شد و دوستانی هم داشت که با او در این جشن فرخنده شادی کنند، در حفظ روابط، اجتماعی بار آمدن و تعامل بهتر با هم سن وسالانش کوشا تر می شود. برای خرید اینترنتی تنقلات می توانید به سایت آجیل و خشکبار زربار مراجعه نمایید.

وقتی هم که از دوران کودکی گذر کرد از آن روزها خاطرات خوشی به یاد دارد و ازشان چون گنجی گرانبها محافظت می کند.

اکنون که از مقوله ی جشن تولد و ضرورت برگزاری آن بیشتر آگاه شده ایم بهتر است با تدارکاتی که از قبل باید به فکر آن باشیم نیز آشنا شویم تا روز تولد خیالمان از بابت پذیرایی راحت باشد.

انتخابی سخت بین تنقلات خوشمزه جشن تولد:
والدین در روز تولد فرزند شان دوست دارند سنگ تمام بگذارند. تدارک دیدن برای جشن تولد کودکان تا حدودی سخت است. بچه ها اغلب در مورد طعم غذا، نوشیدنی، تنقلات و میوه ها بهانه گیر هستند و هر کدامشان ذائقه خودشان را دارند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که با پیشنهاد امروز فروشگاه اینترنتی زربار همراه باشید.

خوراکی هایی که در ابتدا به ذهنمان می آید تنقلاتی مثل چیپس و پفک هستند. مضر و غیر بهداشتی بودن این خوردنی ها به هیچ کدام از ما پوشیده نیست؛ ضمن این که احتمال دارد کودکی در جشن شما حضور داشته باشد که به این خوراکی ها حساسیت دارد و با دیدن این محدودیت که اجازه خوردن ندارد شخصیت او شکسته و دچار آسیب شود. پس بهتر است از راه حل زربار وارد شوید.

شما به عنوان یک والد دلسوز می توانید خوراکی های سالم تری را مثل آجیل شب یلدا، خشکبار و سایر تنقلات زربار جایگزین چیپس و پفک های ناسالم کنید.
 
 

به پیشنهاد زربار کودکان آجیل مغز شده و یا بو داده ی شور را خیلی دوست دارند. اگر که هم به فکر سلامت آنها هستید و هم می خواهید بهشان خوش بگذرد و از خوراکی ها لذت ببرند می توانید سراغ خرید آجیل زربار بروید. تمام آجیل های زربار تازه و مرغوب هستند و در کوتاه ترین زمان به دست شما می رسند.

با آن که همه ی ما برای جشن هایی مثل تولد به سراغ میدان تره بار می رویم و از هر میوه ای که به نظرمان جذاب آمد به تعداد بر می داریم اما در آخر پس از رفتن مهمان ها متوجه می شویم کودکان خیلی هم به میوه روی خوش نشان نداده اند و همه اش برای خود ما مانده است. برای این که همچین اتفاقی نیفتد می توانید با مراجعه به قسمت خرید خشکبار زربار از میوه های خشک شده لذیذ برای پذیرایی از مهمانان کمک بگیرید. این میوه ها هیجان انگیز تر هستند و بهتر مصرف می شوند؛ علاوه بر همه این ها بچه ها با میوه هایی که در آن فصل یافت نمی شوند و یا بومی کشور خودمان نیستند رو به رو می شوند و به خوردن آن تمایل پیدا می کنند. در بین میوه های خشک شده طعم های شیرین و ترش و ملس برای هر ذائقه ای پیدا می شود.

از همه چیز جذاب تر ورود به بخش تنقلات زربار است. جایی که انواع خوراکی های انرژی بخش و خوشمزه را برای دوستان فرزندتان پیدا می کنید. این خوراکی های سالم و مقوی به قدری خوش طعم هستند که بزرگ تر ها نیز به وسوسه ی خوردن آن می افتند.

جایگزین های واقعی چیپس و پفک:
آجیل رشته ای هم طعم مطلوب و خوبی دارد هم اندازه و رنگ اش برای کودکان جذاب است و یکی از تنقلات زربار می باشد. بر عکس این که چیپس و پفک همیشه در دسترس بچه ها است آجیل رشته ای را شاید تعداد محدودی از آن ها دیده باشند. بنا به شناختی که از کودکان به دست آمده، آن ها به خوراکی های ناشناس زودتر واکنش نشان می دهند.

انواع بادام زمینی روکش دار در فروشگاه اینترنتی زربار پیدا می کنید که هیچ جای دیگر این میزان تنوع طعمی با کیفیت را نمی یابید.

پفیلا های پر طرفدار در زربار با طعم های گوناگون به فروش می رسند؛ اما نکته قابل توجه این است که این تنقلات کارخانه ای نیستند و به آن ها مواد نگهدارنده افزوده نمی شود. به همین علت سالم تر و خوشمزه تر اند.

اگر فکر می کنید بچه ها حتما بهانه ی چیپس را می گیرند بهتر است برایشان چیپس ذرت یا چیپس میگو تهیه کنید. این چیپس ها بر پایه آرد ذرت درست می شوند و طعم های شور انگیزی دارند که بچه ها را به سمت خود جذب می کنند.

بعضی اوقات هم بچه ها به تنقلات شیرین و یا کمی شور تمایل پیدا می کنند؛ در این وقت شما از کابینت خانه یک ظرف شیرین گندمک یا برنجک پفکی را بهشان نشان دهید تا ذوق شان برانگیخته شود.

زربار برای شما و کودک دلبندتان آرزوی طالعی نیک و بلند دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *