پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فروشنده سلاح اینترنتی در قرچک دستگیر شد

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 746047
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری عامل غیرمجاز تعمیر و فروش سلاح در فضای مجازی خبر داد.
فروشنده سلاح اینترنتی در قرچک دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی پلیس مشخص شد فردی در شهرستان قرچک با تبلیغ تعمیرات انواع سلاح گرم در فضای مجازی، اقدام به خرید و فروش اسلحه می‌کند که بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت این فرد شناسایی شد، گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: از مخفیگاه متهم ۴ قبضه تپانچه و ۵ قبضه سلاح لوله بلند که برابر نظریه کارشناسان سلاح شناسی تعداد ۳ قبضه از سلاح‌های مورد اشاره جنگی و یک قبضه شکاری دست‌ساز و الباقی شبه سلاح قاچاق و دارای قدرت تخریب بالا هستند، کشف شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس اتهام خود قبول داشته و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شناسائی دیگر عوامل دخیل در این پرونده ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *