شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۶

جزئیات تازه از سفر فرمانده سپاه قدس به بغداد

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 746021
یک مسئول ارشد ائتلاف الفتح عراق به ریاست «هادی العامری»، از جمله اهداف سفر سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به عراق را پیگیری پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی برشمرد.
جزئیات تازه از سفر فرمانده سپاه قدس به بغداد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، غضفر البطیخ از مسئولان ارشد ائتلاف الفتح، در گفت وگو با پایگاه خبری«شفق‌نیوز» گفت سردار اسماعیل قاآنی به دعوت دولت مرکزی عراق به این کشور سفر کرده و این سفر، رسمی بوده است. البطیخ افزود: هدف سفر قاآنی بحث درباره حضور آمریکا در عراق به‌ویژه - بعد از اعلام واشنگتن مبنی بر خروج بخشی از نیروهایش - بود.

 این مسئول ارشد ائتلاف الفتح تصریح کرد: هدف سفر سردار قاآنی، بررسی تحولات مربوط به تحقیقات در پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و روشن کردن جزئیات پرونده و ضرورت بازخواست هر کسی است که ممکن است در این پرونده دست داشته است. بر اساس این گزارش، یک منبع در دولت عراق گفت که سردار قاآنی اخیرا سفری به بغداد داشت و با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق دیدار کرد. این منبع افزود که سردار قاآنی چهارشنبه گذشته به بغداد سفر کرد و نشستی را با برخی مقامات عراقی برگزار کرد. به نوشته سایت مذکور، این دومین سفر سردار قاآنی به عراق از زمان تصدی فرماندهی نیروی قدس است. طبق این گزارش، سردار قاآنی در سفر اول خود در ماه اوت گذشته با الکاظمی و تعدادی از شخصیت‌های سیاسی نزدیک تهران دیدار کرده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خادم الشهدا
Iran, Islamic Republic of
تا انتقام سخت از قاتلین حاج قاسم عزیز که مهمان دولت عراق بود گرفته نشود نباید حاج اسماعیل عزیزمان مهمان دولت عراق شود... حساب مردم انقلابی عراق از دولتش جداست...
Iran, Islamic Republic of
ببم جان چند ماهي صبر كن نفس عميق بكش الان موقع زدن نيست
Iran, Islamic Republic of
صلاح مملكت خويش خسروان دانند داداش !
انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
-مامنتظر انتقام سخت هستیم ودشمنان هم منتظر باشند .
-سربازان امام خامنه ای هم به لطف خداآماده ی آماده اند.
Iran, Islamic Republic of
دلبسته یاران خراسانی خویشم.
Ireland
اگر سردار قاآنی واقعا به بغداد رفتند، پس چرا وزارت خارجه گفت این قضیه "گمانه زنی رسانه ای در ایام فقدان و فقر خبر" است؟ بالاخره رفتند یا نرفتند؟.