جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶
سردار فدوی:

دشمن در رسیدن به مطامع خود در آبان ماه سال جاری ناکام ماند

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 746004
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بصیرت مردم و هوشیاری سپاه و بسیج دشمن را در رسیدن به مطامع خود در آبان ماه سال جاری ناکام گذاشت.
دشمن در رسیدن به مطامع خود در آبان ناکام ماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار علی فدوی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سردار ذوالقدر به عنوان فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و تکریم سردار حسن زاده فرمانده سابق این سپاه طی سخنانی به برخی شیطنت‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برخی شهرهای استان تهران در آبان ماه سال گذشته اشاره کرد و ضمن با اهمیت توصیف کردن شهرستان‌های این استان گفت: در آبان ماه سال جاری نیز شاهد تلاش دشمن برای رسیدن به مطامع خود بودیم.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای شیطنت در آبان ماه سال جاری شکست خود، گفت: آبان ماه امسال هیچ تجمعی شکل نگرفت و شکست صد در صدی برای ضدانقلاب و دشمنان این ملت و نظام حاصل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمنی‌ها با نظام اسلامی مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه از اول انقلاب موج دشمنی‌های گسترده با انقلاب اسلامی آغاز شد، اما حضور مردم پای کار و عمل به دستورات خدا و قرآن و پیامبر (ص) سبب شکست دشمنان شد.

فدوی با بیان اینکه نبرد و مبارزه با حق با باطل تمام شدنی نیست، گفت: راه پیروزی بر باطل ادامه راه شهدا است و همین مسیر و نیز عنایت خداوند و پیروی از ولایت فقیه بود، که سبب شد، جبهه حق همیشه پیروز باشد و آمریکا در تقابل با انقلاب اسلامی حتی در یک میدان پیروز نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها به هیچ یکی از وظایف خود عمل نکردند و اگر حداقل به اندازه روسیه با ایران همکاری می کردند شاید امروز اروپایی ها حق داشتند برای ما تعیین تکلیف کنند یا درخواستی از جمهوری اسلامی داشته باشند، اما امروز آنان هیچ حقی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
اولا ایران هیچ جا بد عهدی نکرده و به قول خود عمل کرد، آن کسی که از برجام خارج شد و بدقولی کرد آمریکایی ها بودند؛ ترامپ از برجام خارج شد و مشکلات فراوانی برای ملت ایران به وجود آورد.
Iran, Islamic Republic of
حضور نظامی آمریکا جنایتکار شماره یک در سوریه برای حمایت از تروریسم، القاعده، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی است.
Iran, Islamic Republic of
حضور نظامی آمریکا جنایتکار شماره یک در یمن برای حمایت از تروریسم، القاعده، داعش و ائتلاف متجاوز رژیم کودک سعودی است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از سال 2015 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و اسرائیل تسلیحات نظامی عربستان سعودی و امارات را درجنگ یمن تامین می کند و هچمنان نیز ادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
.............