کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمه درمان تکمیلی سازمانی: پوشش‌های متنوع برای شرکت‌های مختلف

2 آذر 1399 ساعت 9:18

بیمه تکمیلی سازمانی پوشش‌های مختلفی از جراحی‌های تخصصی گرفته تا درمان‌های سرپایی، از بستری گرفته تا ویزیت و دارو، از زایمان گرفته تا دندان‌پزشکی را پوشش می‌دهد.


شما هم حتماً در مراجعه به مراکز درمانی، این تجربه را داشته‌اید که داشتن بیمه‌های پایه مثل تأمین اجتماعی و یا بیمه خدمات درمانی و نمونه‌های دیگر، تأثیر چندانی در کم شدن هزینه‌های درمانتان نداشته است. این مسئله در کنار هزینه‌های نسبتاً بالای درمان باعث شده است که صنعت بیمه راه حلی برای کمک به بیمه شدگان ارائه دهد. راه حلی که تقریباً همه با آن آشنا هستیم: بیمه تکمیلی سازمانی.

بیمه درمان تکمیلی سازمانی
متداول‌ترین نوع بیمه درمان تکمیلی، بیمه درمان تکمیلی سازمانی است که معمولاً با عناوینی مثل بیمه تکمیلی شرکتی یا بیمه تکمیلی سازمانی از آن نام برده می‌شود. در این محصول بیمه‌ای به مانند بیشتر خدمات بیمه‌ای دیگر، در ازای پرداخت حق بیمه، کارکنان می‌توانند از پوشش‌های مختلف بیمه برای پرداخت هزینه‌های درمان خود استفاده کنند و از این طریق دیگر دغدغه‌ای برای پرداخت هزینه‌های معالجه خود نداشته باشند.

میزان حق بیمه و نحوه پرداخت آن
معمولاً درصدی از حق بیمه را شرکت و مابقی را کارکنان پرداخت می‌کنند، بدین صورت که ماهیانه از حقوقشان کم می‌شود. اینکه مبلغ حق بیمه چقدر است بستگی به شرکت بیمه و پوشش‌هایی دارد که انتخاب می‌شوند. بیمه تکمیلی سازمانی پوشش‌های مختلفی از جراحی‌های تخصصی گرفته تا درمان‌های سرپایی، از بستری گرفته تا ویزیت و دارو، از زایمان گرفته تا دندان‌پزشکی را پوشش می‌دهد. طبیعتاً هر چه تعداد این پوشش‌ها و سقف تعهدشان بیشتر باشد، حق بیمه بیشتر می‌شود و بالعکس. در حالت کلی و با توجه به هزینه‌های بالای درمان، کار منطقی و به صرفه این است که بیمه درمان تکمیلی را تهیه کنیم و با پرداخت مبلغی کم، دیگر هیچ نگرانی برای پرداخت هزینه‌های سنگین معالجه و درمان برخی بیماری‌ها نداشته باشیم.

مراکز طرف قرارداد بیمه درمان تکمیلی سازمانی
هر شرکت بیمه‌ای را برای خرید بیمه تکمیلی سازمانی انتخاب کنید، فهرستی از اسامی مراکز درمان طرف قرارداد دارد که یا از طریق وب‌‌سایت و یا پنل کاربری شما در سامانه‌اش و یا وبلاگ و ... در دسترس شماست تا بر اساس آن بتوانید انتخاب مناسب را داشته باشید.

بهترین بیمه تکمیلی سازمانی کدام است؟
این که کدام بیمه تکمیلی سازمانی بهتر است، بستگی به خواسته‌های کارکنان شما و بودجه‌ای دارد که مد نظر قرار داده‌اید. پس مسئله نه بهترین بیمه تکمیلی سازمانی بلکه بهترین انتخاب است. تعداد زیادی از شرکت‌های بیمه، بیمه درمان تکمیلی سازمانی را ارائه می‌دهند و هر کدام طرح‌های مختلف با جزئیات و پوشش‌های متنوعی دارند. بهترین انتخاب منوط به شناخت و اطلاع دقیق از این طرح‌ها و تفاوت‌هایشان است. امری که کار ساده‌ای نیست و نیاز به مشاوره با کارشناسانی خبره و باتجربه دارد.

طرح بیمه تکمیلی سازمانی تیم‌ شیم
با خرید بیمه تکمیلی سازمانی تیم‌شیم، تمامی پرسنل و خانواده‌های ایشان این فرصت را خواهد داشت تا از خدمات بیمه درمان تکمیلی سازمانی استفاده کنند. نکته جذاب طرح بیمه درمان سازمانی تیم شیم این است که شرکت‌های کوچک و متوسطی که تعداد پرسنل آن‌ها زیر ۵۰ نفر است هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. تنها کافی است مجموع تعداد پرسنل شرکت و اعضای خانواده‌شان که در این طرح ثبت نام می‌کنند به ۱۵ نفر برسد.
 
مزایای بیمه درمان تکمیلی سازمانی تیم شیم
✓ مشاوره رایگان و تخصصی
✓ خدمات متنوع و قیمت رقابتی
✓ پشتیبانی و پرداخت سریع خسارت
 
برای استفاده از فرصت مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان بیمه تیم شیم به آدرس زیر مراجعه کنید:
www.teemsheem.com


کد مطلب: 745909

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745909/بیمه-درمان-تکمیلی-سازمانی-پوشش-های-متنوع-شرکت-های-مختلف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com