کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایگزین ملک زاده منصوب شد

«نجفی» معاون تحقیقات وزارت بهداشت شد/ نمکی: هیچ یک از دستورات قبلی درباره کرونا به این معاونت عملی نشد/ تراوشات غیرعالمانه مثل ایمنی جمعی تکرار نشود

1 آذر 1399 ساعت 16:30

وزیر بهداشت در حکمی فرید نجفی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد.


به گزارش جهان نیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت در حمکی فرید نجفی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد. گفتنی است فرید نجفی پیش از این نجفی به عنوان معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به فعالیت بوده است.


حکم وی به شرح زیر است:
 



گفتنی است سعید نمکی وزیر بهداشت با شیروع بحران کرونا مأموریت‌هایی را به رضا ملک‌زاده معاون پیشن تحقیقات وزارت بهداشت داده بود که پس از گذشت چند ماه پاسخی برای آنها دریافت نکرد؛ از همین رو در حکم نجفی به موضوعاتی نظیر عملی شدن علمی، تعیین اولویت‌های پژوهشی، توزیع عادلانه منابع پژوهش و بهر‌گیری از پژوهشگران با بضاعت علمی، و اربتاط مستمر با پژوهشگرات تاکید شده است.

وزیر بهداشت در بخشی از حکم نجفی با گلایه از عدم همکاری معاونت تحقیقات در دوره قبل تاکید کرده است که وی نیز باید توجه ویژه‌ای به دستورالعمل‌های اجرا نشده در دوره قبل داشته باشد.

متن درخواست وزیر بهداشت از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت که ضمیمه این حکم بوده به شرح زیر است:
 


کد مطلب: 745864

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745864/نجفی-معاون-تحقیقات-وزارت-بهداشت-نمکی-هیچ-یک-دستورات-قبلی-درباره-کرونا-این-معاونت-عملی-نشد-تراوشات-غیرعالمانه-مثل-ایمنی-جمعی-تکرار-نشود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com