جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

رحیم نوروزی: «پس از باران» سکوی پرتابم به دنیای هنر بود

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 745849
رحیم نوروزی ایفاگر نقش «فرخ» در سریال «پس از باران» گفت: بازی در این نقش سکوی پرتاب من به دنیای هنر بود.
«پس از باران» سکوی پرتابم به دنیای هنر بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ در سریال «پس از باران»، به‌بهانه بازپخش این سریال در کانال فارسی این شبکه، با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

وی گفت: زمانی که فیلمنامه سریال «پس از باران» به دستم رسید، تئاتر کار می‌کردم و گویا بازی من را در تئاتر دیده بودند که سریال «پس از باران» به من پیشنهاد شد. وقتی فیلمنامه را خواندم از همان ابتدا مشخص بود این سریال، سریال متفاوت و پرطرفداری می‌شود؛ زیرا هم تیم کارگردانی خوب بود، هم فیلمنامه از همان ابتدا قوی نوشته شده بود و هم اینکه تمام عوامل چه در مقابل دوربین چه در پشت دوربین به خوبی چیده شده بودند.

نوروزی که قرار است در سریال «خانه امن» با بازی متفاوتی ظاهر شود، بازی در نقش فرخ را سکوی پرتابش به دنیای هنر دانست و اظهار کرد: زمانی که فیلمنامه را به من دادند نگفتند کدام نقش برای من است. من در آن دوران جوان بودم و چند نقش از جمله نقش غلام را به من پیشنهاد دادند. برای من هم مهم این بود که نقشی داشته باشم که بتوانم توانایی‌های خودم را نشان بدهم. نقش فرخ برای شروع خیلی مناسب به نظر می رسید و باعث شد در میان مردم شناخته شوم.

بازیگر نقش فرخ در این سریال در پاسخ به این سؤال که اگر به بیست سال قبل برگردید، باز هم همین نقش را می‌پذیرید، گفت: قطعا من نقش فرخ را باز هم انتخاب می‌کردم. به نظرم فرخ مشکلات درونی داشت و یک سری عقده که نشان دادن آن عقده‌ها برای بازیگر چالش است. من نقش فرخ را دوست دارم. به نظرم بیشتر از ذات بد که خیلی‌ها فکر می‌کنند فرخ بدجنس است، فرخ از مشکلات روحی رنج می‌برد و احساس تنهایی می‌کرد.
https://jahannews.com/vdceen8fojh8evi.b9bj.html
jahannews.com/vdceen8fojh8evi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ali
Iran, Islamic Republic of
من عاشق سریال پس از باران هستم مخصوصا نقش فرخ من خیلی آقای نوروزی رو دوست دارم و برایشان احترام زیادی قائل هستم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هیچکس جزآقای نوروزی نمیتونست اینقدرنقش فرخ روخوب بازی کنه
United Kingdom
نقش فخر باز تاب عقده های حقارت ازدوران کودکی است ولی نه ناسپاسی محض برای اربابی که به فرخ بها و اختیار تام میداد این ذات وجنس ناجور بشراست که همه جیز را برای خود می خواهد وای از ان
Iran, Islamic Republic of
خیلی با نقش فرخ در پس از باران حال کردم فقط بخاطر فرخ تماشا میکردم
Iran, Islamic Republic of
منم
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی قشنگ بازی کردند
یکی از بهترین فیلم هایی که تو عمرم دیدم
ایران
Iran, Islamic Republic of
سریال عالی بود
Iran, Islamic Republic of
سریال پس از باران قصه بسیار تلخی دارد لطفا از آین نوع سریال ها در دوران کرونا پخش نکنید .
Iran, Islamic Republic of
بعد از پس از باران هنوز فیلمی ساخته نشد که ب اندازه سریال پس از باران جذاب باشد پس از باران حقیقت بود و این حقیقت ب بهترین شکل ممکن ب نمایش دراومد به تمام بازیگران محترم این فیلم و عوامل پشت صحنه واقعا تبریک میگم اگر هزار بار پس از باران ببینم بازم از جذابیتش کاسته نمیشود👌😍