جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مشهد؛ لذت سفر به شهر خورشید

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 745821
رادار یک جستجوگر اینترنتی در حوزه صنعت گردشگری است، که قادر است تمام وب سایت‌های معتبر رزرو هتل در شهرهای مختلف از جمله مشهد را جستجو کند و به تفکیک امکانات، هزینه اقامت، موقعیت قرارگیری، نیازهای گوناگون افراد در زمان سفر و... بهترین شرایط را در بستر موجود اینترنت برای مخاطبان خود ارائه کند.
مشهد؛ لذت سفر به شهر خورشید
سفرهای مذهبی در میان پیروان ادیان مختلف جزء سفرهای پذیرفته شده و پرطرفدار هستند. سالانه افراد بسیاری در غالب سفرهای گروهی و انفرادی از نقاط مختلف دنیا برای بازدید و زیارت به مقاصد مذهبی گوناگون سفر می‌کنند. گردشگری مذهبی یکی از انواع سفرهای داخلی و خارجی در تمام کشورهاست. در این بین مشهد به عنوان پایتخت مذهبی جهان تشیع از جایگاه خاصی برخوردار است و همین امر منجر به آن شده تا هتل‌های مشهد، پروازهای مشهد (مثلا پرواز تهران مشهد) و سایر امکانات و خدمات گردشگری در این شهر در بیشتر ایام سال مملو از گردشگران از گوشه و کنار دنیا باشند.

کیفیت متنوع و متفاوت هتل‌های مشهد در کنار وجود سایر اقامتگاه‌های گردشگری در این شهر و همچنین تعداد بالاهای پروازهای مشهد از مقاصد گوناگون کار انتخاب را برای مسافران این شهر تا حدی مشکل کرده است. تقاضای بالا برای سفر به مشهد کار انتخاب و رزرو هتل از میان هتل‌های مشهد و خرید بلیط بخصوص بلیط پروازهای مشهد را دشوار کرده است، در این مرحله است که وب سایتی مانند رادار361 وارد عمل می‌شود تا سفر به مشهد را برای مخاطبان خود به سفری خاطرانگیز و آسان تبدیل کند.

انتخاب با رادار361


مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرها در حوزه شمال غرب کشور، با داشتن سابقه تاریخی طولانی و وجود ابنیه و اماکن تاریخی و کهن در کنار مرقد هشتمین امام شیعیان به عنوان بزرگترین قطب گردشگری مذهبی ایران شناخته می‌شود؛ بعلاوه وجود مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی خیره کننده در اطراف شهر مشهد سبب شده تا بسیاری از مسافران این شهر را مقصدی مناسب برای سپری کردن تعطیلات خود بدانند.

تقاضای بالا سفر به مشهد از طرف گردشگران داخلی و خارجی منجر شده تا در بیشتر ایام سال هتل‌ها و پروازهای مشهد از پیش خریداری یا رزرو شده باشند و این امر کار را برای افرادی که مدت زمان کوتاهی قصد سفر و اقامت در این شهر زیبا را دارند مشکل کرده است.

افراد به منبع اطلاعاتی نیاز دارند تا درکوتاه‌ترین زمان بتواند فهرست پروازهای مشهد، لیست هتل‌های مشهد و سایر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهد و در انتخاب ساعت و روز پرواز و انتخاب یک اتاق، مناسب با شرایط و محدودیت‌های موجود به آنها کمک کند. این منبع بعلاوه باید این توانایی را نیز داشته باشد تا علاوه بر معرفی، امکان مقایسه شرایط گوناگون را نیز فراهم کند.

در کنار تمام اینها شاید مطالعه نظرات سایر افرادی که پیش از ما در هتل‌های مشهد اقامت داشته‌اند و تجربه بودن در اتاق‌های این هتل‌ها و استفاده از خدمات و امکانات آنها را پیش از ما داشته‌اند می‌تواند فرآیند انتخاب، مقایسه و تصمیم‌گیری را برای ما تسهیل کند و از اینکه سفر ما به کابوسی ترسناک تبدیل شود جلوگیری کند.

رادار 361 شرایط بالا را برای هر چه بیشتر خاطرانگیز شدن سفر مخاطبان خود فراهم کرده است. پس از ورود به وب سایت رادار، در قسمت مشخص شده باید مشهد را به عنوان مقصد خود مشخص کنید و اطلاعاتی مانند تعداد مسافران، مدت زمان حضورتان در شهر مشهد و... را وارد کنید. در این مرحله رادار برای شما لیست تمام هتل‌های مشهد و پروازهای مشهد را مشخص خواهد کرد.

با مشخص شدن این لیست حال وقت آن شده تا فهرست موجود را بر حسب نیازهای خود محدود کنید. در این گام رادار 361 برای شما فیلترهای از پیش تعیین شده را در نظر گرفته است.

اگر قصد اقامت در نوع خاصی از هتل‌های مشهد را دارید به عنوان مثال تمایل دارید تا در یک هتل سنتی یا یک بوتیک هتل تعطیلات را سپری کنید، یا نزدیکی هتل به حرم برای شما اهمیت دارد و یا دارا بودن امکاناتی نظیر استخر، فروشگاه، سالن بدنسازی و ماساژ، لیدر و راهنما شهری و... برای شما حائز اهمیت است، می‌توانید با کمک گرفتن از فیلترهای موجود از رادار بخواهید تا تنها آن دسته از هتل‎های مشهد را برای شما نمایش دهد که شرایط ذکر شده را داشته باشند.

به این ترتیب رادار 361 به شما کمک می‌کند تا از فهرست بلند بالای تمام هتل‌های مشهد به لیست محدود شده‌تری از این هتل‌ها دسترسی داشته باشید.

آنچه که در زمان خرید و استفاده از یک خدمت، به ویژه در دنیای گردشگری کار را برای مصرف کننده آن دشوار می‌کند فاصله‌ی میان تصویر ذهنی مخاطب و آن چیزی است که به عنوان محصول یا خدمت نهایی به او عرضه می‌شود.

اختلاف میان آنچه در تبلیغات گفته می‌شود با آنچه که در واقعیت وجود دارد مانند: تفاوت میان تصایر امکانات یک هتل با آنچه به واقع تجربه خواهید کرد، عکس و توصیفات یک بشقاب غذا با طعم واقعی آن و... می‌تواند کابوس یک خرید یا رزرو آنلاین باشد.

افراد تکنیک‌ها و راهکارهای مختلفی برای پیشگیری از این اتفاق دارند. پرسیدن از آشنایان در مورد یک هتل خوب، استفاده از نظرات دوستان برای معرفی یک رستوران با غذاهای محلی خوشمزه و...، اما دایره دوستان و آشنایان ما محدود است و باید به این محدودیت‌ها عنصر سلیقه فردی را نیز اضافه کرد.

منبعی که بتواند مجموعه‌ای از نظرات افراد گوناگون را ارائه کند تا کار انتخاب برای ما آسانتر شود بسیار مهم است. رادار 361 مجموعه‌ای از نظرات و توصیه‌های سفر است که توسط کاربران نوشته شده و می‌تواند در کار انتخاب و مقایسه بسیار راه گشا باشد.

در کنار آن در بخش توصیه‌های سفر علاوه بر آنکه شما می‌توانید از بین هتل‌های مشهد، هتل‌های پرطرفدار با بالاترین امتیاز از دید مسافران را مشاهده کنید، می‌توانید پیشنهادات سایرین را در مورد امکانات تفریحی، اقامتی، مراکز خرید، مراکز فرهنگی و تاریخی، رستوران‌های محلی، مناطق کمتر توریستی اما جذاب، مسیرهای پیاده‌روی نزدیک به هتل و... را مطالعه کنید و تجربیاتی لذت بخش و به دور از شلوغی و همهمه برای خود فراهم آورید.

پس از انجام مقایسه‌ها و مطالعه‌ نظرات سایر کاربران با اطمینان می‌توانید از بین هتل‌های مشهد انتخاب کنید. حال تنها چند مرحله ساده تا نهایی شدن انتخابتان در پیش خواهید داشت.

در این مرحله از طرف سایت پدازنده به درگاه بانکی بانک مورد نظرتان متصل خواهید شد و مراحل معمول واریز وجه را پشت سر خواهید گذاشت و در انتها رسید پرداختی و فرم رزرو هتل برای شما نمایش داده خواهد شد.

راه‌ها با رادار کوتاه خواهند شد
رادار یک جستجوگر اینترنتی در حوزه صنعت گردشگری است، که قادر است تمام وب سایت‌های معتبر رزرو هتل در شهرهای مختلف از جمله مشهد را جستجو کند و به تفکیک امکانات، هزینه اقامت، موقعیت قرارگیری، نیازهای گوناگون افراد در زمان سفر و... بهترین شرایط را در بستر موجود اینترنت برای مخاطبان خود ارائه کند.

در نتیجه به عنوان یک مسافر و گردشگر کار ساده‌ای در پیش خواهید داشت و به جای بررسی ده‌ها وب سایت تنها با بررسی یک وب سایت به تمام اطلاعات به صورت یک جا، طبقه‌بندی شده و مقایسه شده دسترسی خواهید داشت. نکته مهم این است که رادار 361 اعتبار اطلاعات و وب سایت‌های بررسی شده را می‌سنجد و اطلاعاتی قابل اطمینان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که سبب می‌شود تا قابل اطمینان‌ترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشند و با خیالی راحت از میان هتل‌های مشهد، پروازهای مشهد و سایر امکانات موجود انتخاب، مقایسه، رزرو و خرید کنند.

با توسعه خدمات اینترنتی در حوزه صنعت گردشگری و روند رو به رشد صنعت هتلداری، هواپیمایی و... در سالیان اخیر نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و اقامتگاه‌های مقاصد گردشگری برای خرید و رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و آگاهی از سایر خدمات گردشگری از بین رفته و حضور وب سایت‌های گردشگری در حوزه معرفی خدمات و امکانات گردشگری کار را برای مخاطبان این بازار آسان کرده است.

 وب سایتی مانند رادار 361 پا را از این فراتر گذاشته و تمام آنچه به عنوان مسافر نیاز دارید همانند خرید بلیط، رزرو اقامتگاه و... را به صورت یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد تا در زمان سفر به مشهد و انتخاب از بین هتل‌های مشهد، رزرو بلیط پروازهای مشهد و هر گونه امکانات و خدمات دیگر گردشگری در شهر مشهد، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و آنچه را نیاز دارید در اسرع وقت به دست آورید.

اطلاعات موجوددر وب سایت رادار 361 به صورت روزانه بروزرسانی می‌شود؛ این اطلاعات در تمام ساعات شبانه روز و ایام سال قابلیت دسترسی است و امکان پاسخگویی به نیازهای مخاطبان را دارد. رادار 361 تلاش کرده تا تمام نیازهای مخاطبان خود را پیش از سفر و در زمان سفر پیش‌بینی کند و شرایطی را فراهم کند تا تمام آنچه که افراد برای یک سفر خاطرانگیز و لذت بخش نیاز دارند را به صورت کامل و جامع در اختیار داشته باشند و تنها با مراجعه به یک وب سایت بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *