کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عارف:

نقدهای بسیار جدی به روحانی و دولت داریم

1 آذر 1399 ساعت 9:11

رئیس مستعفی «شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان» تأکید کرد نقدهای بسیار جدی به دولت و رئیس‌جمهور داریم اما اکنون زمان مناسبی برای «گله‌گذاری» نیست.


به گزارش جهان ینوز به نقل از کیهان، «امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

امروز بر همه ما ضروری است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رئیس‌جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، بی‌تفاوت نباشیم.

امروز متأسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رئیس‌جمهور!

اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گذاری و نقدهای سیاسی نیست.

یادآور می‌شود محمدرضا عارف، در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نامزد شده بود اما دو روز مانده به انتخابات، تحت فشار اصلاح‌طلبان مجبور به انصراف شد؛ بی‌آن که اعلام کند به نفع روحانی انصراف می‌دهد. او سپس به عنوان سرلیست امید، به مجلس دهم راه یافت و رئیس فراکسیون امید شد که کارنامه‌ای نامساعد برجای گذاشت و مجدداً حاضر نشد نامزد انتخابات شود. مجید انصاری که به جای او سرلیست برخی گروه‌های اصلاح‌طلب بود، فقط توانست 67 هزار رأی کسب کند.

رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان در اوج‌گیری انتقادها نسبت به عملکرد این طیف موجب شد محمدرضا عارف و عبدالواحد موسوی لاری به شکل مخفیانه و بدون اعلام عمومی، از ریاست و معاونت و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استعفا دهند.


کد مطلب: 745790

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745790/نقدهای-بسیار-جدی-روحانی-دولت-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com