جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

بایدن: ترامپ می‌داند که شکست خورده است

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 745751
جو بایدن که به زعم رسانه‌های آمریکا در انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری پیروز شده، می‌گوید بی‌مسئولیتی دونالد ترامپ در پذیرش شکست در انتخابات باورکردنی نیست.
بایدن: ترامپ می‌داند که شکست خورده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جو بایدن روز پنجشنبه طی پیامی اعلام کرد: «آمریکایی‌ها شاهد یک بی‌مسئولیتی باورنکردنی هستند. [عدم پذیرش شکست در انتخابات از سوی ترامپ] پیام‌های به‌شدت مضری را درباره کارکرد دموکراسی به جهان می‌فرستد.»

به گزارش یورونیوز، بایدن افزود: «فهمیدن اینکه این مرد چطور فکر می‌کند، سخت است اما باور دارم که خودش هم می‌داند شکست خورده و من ۲۰ ژانویه سوگند یاد خواهم کرد.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تاکید دارد که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تقلب صورت گرفته است و از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با ترامپ سازش نمی‌کنیم
ترامپ جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود
ترامپ به علت جنایات جنگی در فرودگاه بین المللی بغداد ترور سردار سلیمانی باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
ترامپ را ساکت کنید
Iran, Islamic Republic of
پیش از این مقامات آمریکایی از جمله «هیلاری کلینتون» و نیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی به صراحت اعلام کرده بودند که داعش ساخته دستگاه اطلاعاتی آمریکاست.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک پس از 18سال جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی در سراسر عراق گام‌هایی را برای کاهش نیرو در عراق برداشته است
Bulgaria
ترامپ هم به زباله دان تاریخ پیوست