جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

بسیج همگانی سپاه برای کنترل قیمت‌ها

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 745743
فرمانده سپاه تهران گفت: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد.
بسیج همگانی سپاه برای کنترل قیمت‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با اشاره به تشکیل «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها و با بیان اینکه مقابله با گرانی‌ها به سپاه واگذار نشده است، گفت: سپاه در مقوله کنترل قیمت‌ها با دستگاه‌های متصدی در حال همکاری است.

وی ادامه داد: سپاه ظرفیت‌های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متصدی در حوزه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

فرمانده سپاه تهران گفت: کاری که ما در سپاه تهران انجام داده‌ایم این است که تقریباً در تمام تیم‌هایی که برای بازرسی و برخورد با محتکران و گران فروشان و خدایی ناکرده کسانی که کالاهای تقلبی توزیع می‌کنند، یک نفر هم از بسیج حضور دارد. ما با اطلاعاتی که از مردم و شبکه عمومی مردم جمع آوری می‌کنیم سعی می‌کنیم این تیم‌ها به جاهای دقیق اعزام شوند و وقت آنها کمتر گرفته شود.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به شناسایی و کشف انبارهای احتکار اقلام بهداشتی و… از ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: در این ایام ۸۰ هزار حلقه لاستیک خودرو، ۲۴۳ دستگاه خودرو تویوتا، ۲۵۵ هزار ماسک، هزار و ۷۷۰ فیلتر ماسک، هزار و ۶۰۰ عینک محافظ چشم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش پزشکی، مقادیری الکل، ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، محلول ضدعفونی دست، لباس گان و تب‌سنج کشف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
سپاه که اراده کرده بهتر است ابتدا از بازار خودرو و کالاهای اساسی و پرمصرف شروع کند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوب است شماره تلفنی هم اعلام تا مردم نیز اطلاعات خود را در خصوص محتکران و گرانفروشان در اختیار ستاد مذکور قرار دهند.