کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کار استقلال سخت بود، سخت‌تر شد

30 آبان 1399 ساعت 12:19

اتفاقاتی که در یک برنامه تلویزیونی افتاد روی تمرکز کادر فنی و بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.


به گزارش جهان نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: مناظره تلویزیونی مدیران سابق و کنونی استقلال در برنامه زنده تلویزیونی را تایید نمی‌کنم و این مناظره نه تنها برنده‌ای نداشت، بلکه هر دو نفر باختند و بدتر از همه این استقلال بود که ضرر کرد. تجربه ثابت کرده استقلال تا مدت‌ها به خاطر همین مناظره تمرکز نخواهد داشت و ممکن است امتیازاتی از دست بدهد.

وی افزود: قطعاً امروز فکری، دستیارانش و بازیکنان استقلال تمرکز روز گذشته را ندارند و این نمی‌تواند به سود آبی‌پوشان باشد. امیدوارم این اتفاق روی بازی با فولاد تاثیر نگذارد و بچه‌ها بتوانند ۳ امتیاز این بازی را هم به حساب خود واریز کنند.

پیشکسوت آبی‌پوشان بیان داشت: فولاد تیم خوش ساختاری است که از یک کادر فنی خیلی خوب بهره می‌برد. آنها فصل گذشته هم مدعی بودند و در این فصل هم توانستند موجودی خود را حفظ کرده و با جذب چند بازیکن جدید نقاط ضعف شان را ترمیم کنند. لذا این بازی به خودی خود برای آبی‌پوشان سخت بود و با این شرایط سخت‌تر هم خواهد شد.

صاحب جمعی تاکید کرد: پیروزی هفته اول استقلال به جای خود با ارزش بود اما فولاد با مس رفسنجان قابل قیاس نیست. به خصوص که این بازی قرار است در اهواز و به میزبانی شاگردان نکونام برگزار شود. آنها هفته گذشته در حالی که از میزبان خود عقب بودند توانستند در دقیقه ۹۷ کار را به تساوی بکشند که این نشانه خوبی برای استقلال نیست. فولادی‌ها نشان دادند تا آخرین ثانیه بازی هم قادر به تغییر نتیجه هستند.

مدافع پیشین آبی‌پوشان بیان داشت: پیروزی بر فولاد اتفاق خیلی خوبی برای استقلال است و در این صورت آنها می‌توانند مدعی باشند شروع خوبی در لیگ داشته‌اند.


کد مطلب: 745739

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745739/کار-استقلال-سخت-سخت-تر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com