جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

احضار شبانه شهردار بندرعباس پس از تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 745724
پس از تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار، شهردار بندرعباس به مرجع قضایی فراخوانده شد.
احضار شبانه شهردار پس از تخریب خانه پیرزن
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ بازرس کل استان هرمزگان با اشاره به تخریب منزل زن سرپرست خانوار هرمزگانی اظهار داشت: ساعاتی پیش و به محض اطلاع از موضوع، بازرسی کل استان با فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس و عوامل دخیل در تخریب، اقدام به اخذ توضیح کرد.

رضا مختاری افزود: با عوامل و مقصرین موضوع بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم داشت و این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و تا حصول نتیجه به طور جدی و مستمر پیگیری خواهد شد. 

بازرس کل استان هرمزگان گفت: درست است که تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی مجاز نیست اما اقدامات باید به صورت قانونی و با رعایت جوانب انسانی و به دور از حادث شدن این گونه مسایل قانون انجام شود.

 ساعاتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ماموران شهرداری بندرعباس اقدام به تخریب خانه یک پیرزن کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا چند بار دیگر باید این اتفاق ها رخ بده؟؟.
Iran, Islamic Republic of
بجای ویلاهای آقا زاده های لواسون زورشان به این خانم بینوا رسیده است بنده خدا ها. چیکار کنن باید بگن حداقل یه مبارزه ای با زمین خواری انجام داده اند یا نه؟؟ به هر ویلایی می روند اصلا در را به روشان باز نمی کنن چه برسه برن داخل.