جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اماکن عمومی هنوز ضدعفونی می شوند؟

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 745686
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اماکن عمومی پایتخت هنوز توسط آتش نشانان ضدعفونی می شوند.
اماکن عمومی هنوز ضدعفونی می شوند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط آتش نشانان در پایتخت بدون وقفه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر تمام اماکن عمومی پایتخت اعم از ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و بی آر تی، پایانه‌های مسافربری، میدان تره بار و ... ضدعفونی می‌شوند.

این کارشناس ایمنی با اشاره به اینکه دیگر معابر عمومی ضدعفونی نمی‌شوند، گفت: در ماه‌های اخیر، رفت و آمد در معابر بسیار کمتر بود، به همین دلیل ضدعفونی خیابان‌ها توسط خودروهای سنگین  نیز انجام می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:، اما در حال حاضر در معابر تردد زیاد است و ضدعفونی کردن هیچ فایده‌ای ندارد، زیرا خودرو‌ها از روی معابر عبور می‌کنند.
وی افزود: در تمام سطح شهر، هر ایستگاه آتش نشانی، منطقه خود را ضدعفونی می‌کند و این امر هر روز اتفاق می‌افتد.

ملکی با اشاره به تعطیلات دو هفته‌ای پیش رو گفت: درباره این تعطیلات هنوز به ما ابلاغیه نرسیده است، اما در صورت اعلام ستاد مبارزه با کرونا، آتش نشانان دوباره همه معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *