پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

پامپئو: فشار حداکثری علیه ایران نباید متوقف شود

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 745652
در حالی که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان آمریکایی اذعان می‌کنند که سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران بدون هیچ نتیجه ملموسی به پایان خط رسیده است، وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر مدعی اثربخشی این سیاست شد.
پامپئو: فشار حداکثری علیه ایران نباید متوقف شود
به گزارش جهان نيوز، تسنیم نوشت: ساعتی پس از آن‌که وزرات خزانه‌داری آمریکا از وضع تحریم‌های جدید علیه 58 شخص حقیقی و حقوقی ایران در راستای سیاست موسوم به فشار حداکثری خبر داد، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که کارزار فشار حداکثری علیه ایران همچنان مؤثر بوده و نباید آن را متوقف کرد.

پامپئو امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر ادعا کرد: کارزار فشار حداکثری علیه ایران همچنان مؤثر است. این سیاست، ایران را از منابعی که برای انجام فعالیت‌های مخرب خود در منطقه به آنها نیاز دارد، محروم می‌کند.

وی افزود: کاهش این فشار [بر ایران] یک گزینه خطرناک است که باعث تظعیف همکاری‌های منطقه‌ای ما برای ایجاد صلح [به زعم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها] می‌شود و ایران را تقویت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضور نظامی آمریکا به نفع امنیت منطقه نیست/ترور آمریکایی سردار سلیمانی خروج آمریکا را از منطقه شتاب بیشتری داده است
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با آمریکا جنایتکار شماره یک در منطقه خاورمیانه و جهان نباید متوقف شود
Iran, Islamic Republic of
سناتورهای آمریکا خواستار توقف فروش تسلیحات نظامی به امارات شدند
Iran, Islamic Republic of
با ترامپ، بایدن و آمریکا همکاری نمی‌کنیم
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر خارجه آمریکا دچار سرخوردگی شده است؟