پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸

نرخ جدید محصولات لبنی اعلام شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 745635
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی از افزایش قیمت شیرخام و به تبع آن افزایش قیمت لبنیات خبرداد.
نرخ جدید محصولات لبنی اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا بنی طبا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس مصوبه سازمان حمایت قیمت شیرخام از درب دامداری ها ۴۱۵۰ تومان شد و تمام دامداری ها نیز مکلف هستند که شیرخام را با این قیمت مصوب به کارخانه ها تحویل دهند و فروش شیرخام بیش از ۴۱۵۰ تومان تخلف است و سازمان تعزیرات به آن ورود خواهد کرد.

وی  اضافه کرد: افزایش قیمت شیرخام فشار را از واحدهای کوچک تولید لبنیات برمی دارد، زیرا این واحدها سهم کمی از بازار دارند و  اما در شهرستان ها در حوزه اشتغال زایی سهم قابل توجهی دارند.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی با بیان اینکه افزایش قیمت شیرخام باعث افزایش قیمت لبنیات خواهد شد، گفت: براساس توافقات صورت گرفته با سازمان حمایت، قیمت ماست دو و نیم کیلویی دبه پرچرب ۲۴ هزار تومان، دبه کم چرب ۲۱ هزار تومان، شیر نایلونی ۵۴۰۰ تومان، پنیر ۴۰۰ گرمی کاپ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیر بطری کم چرب ۷۱۰۰ تومان، نیم چرب ۷۵۰۰ تومان،سه درصد چربی ۸۵۰۰ تومان، شیر کامل ۸۶۰۰ تومان، قیمت شیر خام درب دامداری ۴۱۵۰ تومان، درصد چربی ۶۰ تومان، قیمت کره حیوانی ۱۰۰ گرمی ۱۰ هزار تومان خواهد شد. همچنین قیمت ماست کم چرب ۹۰۰ گرمی ۸۰۰۰ تومان و ماست پرچرب ۹۰۰ گرمی ۹۷۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت شیرخام براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ۲۹۰۰ تومان با احتساب هفت درصد تلورانس بود که روز گذشته قیمت آن تغییر کرد و قیمت هر کیلو شیرخام از درب دامداری به ۴۱۵۰ تومان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قیمت شیرخام و... از سال 1397 تاکنون در سراسر کشور غیر قانونی بوده است و به صورت غیر قانونی افزایش یافته است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
گرانی و افزایش قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... به خاطر بی مدیریتی، بی نظمی، بی نظارتی، بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مبارکه!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
سودجویی ؛ با به خطر انداختن سلامت مردم ! ترکتازی شرکتهای لبنی !!
Iran, Islamic Republic of
ازسال 1397 تاکنون قیمت بیش از 999 هزار کالا، اجناس و... در سراسر کشور به صورت غیر قانونی افزایش یافته است و نه تنها خودرو
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم مانده دست این دولت و مدیران. ...
Iran, Islamic Republic of
وقتي يه دامدار خوراك دام رو با قيمت دوبرابر ميخره انتظار هست قيمت همان باشد
Iran, Islamic Republic of
بازم از نوشابه ارزونتر هستش