کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانگیری گفته برای ۱۴۰۰ نامزد نمی‌شود

28 آبان 1399 ساعت 10:52

آقای اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی به ما اعلام کردند که برای انتخابات 1400 نامزد نخواهند شد.


به گزارش جهان نیوز، علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، از تهیه راهبرد انتخاباتی حزب متبوعش برای انتخابات 1400 در کمیته سیاسی این حزب خبر داد.

وی افزود: قرار است راهبرد انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اختیار نامزدهای حزب یا نامزدهای مشترک با دیگر احزاب اصلاح‌طلب قرار بگیرد و البته اگر حزب با دیگر احزاب اصلاح طلب به توافقی نرسیدند فقط در اختیار نامزدهای حزب قرار خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که در این راهبرد انتخاباتی بر روی چه مسائلی تاکید و تحقیق شده است، تصریح کرد: مشکلات و موقعیت های موجود در این راهبرد برای رئیس جمهور 1400 ترسیم شده و توانایی ها، پتانسیل های کشور و چگونگی حرکت به سمت عمران و آبادانی، رفاه، آسایش کشور شرح داده است که البته هنوز نهایی نشده است.

نمازی درباره گزینه های این حزب تاکنون برای کاندیداتوری انتخابات 1400، گفت: همانطور که آقای مرعشی اعلام کرده بود آقایان اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، غلامحسین کرباسچی، عبدالناصر همتی و دکتر ملک زاده جزو گزینه های ما برای انتخابات 1400 هسنمد.

وی ادامه داد: آقای اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی به ما اعلام کردند که برای انتخابات 1400 نامزد نخواهند شد بنابراین تاکنون آقایان کرباسچی، همتی و ملک زاده مطلبی دال بر عدم کاندیداتوری با ما مطرح نکرده اند اما احتمالا چهره های جدیدی نیز به عنوان نامزدهای حزب در آینده اعلام خواهند شد.


کد مطلب: 745592

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745592/جهانگیری-گفته-۱۴۰۰-نامزد-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com