پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مدیرمسئول سایت و کانال انتخاب مجرم شناخته شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 745587
سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب مجرم به اتهام نشر اکاذیب قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد.
مدیرمسئول سایت انتخاب مجرم شناخته شد
به گزارش جهان نيوز از هیات منصفه دادگاه مطبوعات، احمد مومنی راد سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۵ آبان سال جاری در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران یک پرونده به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

وی افزود: متهم این پرونده مدیر مسئول سایت و کانال انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیات منصفه در اتهام یاد شده متهم  را با اکثریت آراء مجرم دانست همچنین هیات منصفه با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.  
              
بر اساس گزارش ایرنا، ۲۵ شهریور ماه مومنی راد درباره پرونده مربوط به مدیر مسئول سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی گفت: این پرونده به دلیل عدم ابلاغ رسمی به متهم به پیشنهاد رئیس دادگاه رسیدگی نشد و مقرر شد تا جلسه دادگاه تجدید شود و پس از اطلاع و ابلاغ رسمی به متهم ایشان بتوانند از خود دفاع کنند بنابراین رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
همین میشه!!!