کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هر دوشنبه اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی

27 آبان 1399 ساعت 22:45

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: هر دوشنبه موارد جدید شیوه نامه‌های بهداشتی از وزارت بهداشت به قرارگاه اعلام خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر خود به اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از لحاظ شیوع ویروس کرونا مناطق مختلف کشور را به سه گروه قرمز، نارنجی و زرد تقسیم کرده ایم.

نمکی ادامه داد: در مناطق قرمز به ازای هر ۱۰۰هزار نفر حداقل ۱۰ مورد پی سی آر مثبت، در مناطق نارنجی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر شش مورد پی سی آر مثبت و در مناطق زرد به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۴ مورد بستری می‌باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هر دوشنبه موارد جدید از وزارت بهداشت به قرارگاه اعلام خواهد شد، فرمانده قرارگاه به همه استان‌ها موارد جدید را ابلاغ خواهد کرد.

نمکی عنوان کرد: مسابقه‌ای بین شهر‌ها برقرار خواهد شد تا با همکاری و همراهی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضوابط ابلاغی و اجرایی خود از قرمز به نارنجی از نارنجی به زرد و از رتبه سفید تبدیل شوند تا محدودیت‌ها کاهش یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص محدودیت‌های سفر در مناطق مختلف کشور،یادآور شد: تمام افرادی که در مناطق قرمز و نارنجی هستند حق ورود و خروج به شهر‌های دیگر را ندارند به خصوص رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در مناطق قرمز جریمه‌های سنگین اعمال می شود.


کد مطلب: 745539

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745539/دوشنبه-اعلام-محدودیت-های-جدید-کرونایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com