جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرنوشت تیم لیگ یکی در دستان سرمربی تیم ملی فوتبال/ دست رد اسکوچیچ به پیشنهاد ۸۰ هزار دلاری!

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 745514
سرنوشت یکی از تیم‌های لیگ یکی در دستان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.
دست رد اسکوچیچ به پیشنهاد ۸۰ هزار دلاری!
به گزارش جهان نيوز، باشگاه خونه به خونه که چند فصلی است با نام رایکا فعالیت می‌کند، پیش از اینکه دچار تغییرات مالکیتی و مدیریتی شود، در مقطعی هدایت این تیم را به دراگان اسکوچیچ سپرد. از همان زمان بخشی از مطالبات اسکوچیچ به وی پرداخت نشده بود و در نهایت به خاطر همین دیرکرد، این مبلغ از ۷۰، به ۱۷۰ هزار دلار رسید تا باشگاه رایکا یا همان خونه به خونه، درگیر پرداخت یک بدهی سنگین شود.

اسکوچیچ همچنان پیگیر دریافت پولش از این باشگاه است و حتی علیه این باشگاه رای قطعی هم گرفته است. رایی که ممکن است در نهایت منجر به سقوط رایکا به دسته پایین‌تر شود. در روز‌های گذشته و با تلاش‌هایی که صورت گرفت، ۵۰ درصد از پول طلب اسکوچیچ تامین شد و مدیران باشگاه به این مربی اطلاع دادند که ۵۰ درصد از مطالباتش را بگیرد و رضایت بدهد، اما سرمربی تیم ملی ایران زیربار نرفت.

مدیران رایکا در تلاش هستند رضایت این مربی را جلب کنند. بر همین اساس، آنها با صادق درودگر عضو هیئت رییسه سازمان لیگ که رابطه خوبی با اسکوچیچ دارد جلسه‌ای برگزار کردند تا بلکه او بتواند این سرمربی را راضی کند با دریافت ۵۰ درصد از مطالباتش رضایت دهد. پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه رایکا به همین دلیل بسته است و این تیم حالا خطر سقوط به دسته پایین‌تر را هم احساس می‌کند و باید منتظر ماند و دید آیا اسکوچیچ راضی می‌شود با مدیران این باشگاه کنار بیاید یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *