جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حاجی میرزایی: مدرسه نباید تعطیل شود

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 745497
مدرسه نباید تعطیل شود چرا حکه مدرسه حلقه اتصال خانواده با معلم و مدیر است و پیوند معلمان و دانش‌آموزان است و تنها زمانی مجاز هستیم که مدرسه را ببندیم که به هیچکس هم اجازه ندهیم که سر کار بیاید. مدرسه نباید تعطیل شود
حاجی میرزایی: مدرسه نباید تعطیل شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ما و جهان در برابر یک پدیده غیرمنتظره قرار گرفتیم که همه اهداف و مأموریت‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. امیدواریم به تدریج جامعه ما از مواجهه هیجانی با پدیده‌ها انصراف دهد و به آن نگاه عمیق‌تر شود.

وی با بیان اینکه مدرسه جایی است که از دانش‌آموزان مراقبت می‌کند و باید به فرزندان‌مان یاد دهیم که با این پدیده زندگی کنند، گفت: امیدواریم با کاهش کرونا و شکست آن، به تدریج آهنگ حضور دانش‌آموزان را در مدرسه به صدا در آوریم.

حاجی‌میرزایی ادامه دارد: مدرسه نباید تعطیل شود و مدرسه حلقه اتصال خانواده با معلم و مدیر است و پیوند معلمان و دانش‌آموزان است و تنها زمانی مجاز هستیم که مدرسه را ببندیم که به هیچ کس هم اجازه ندهیم که سر کار بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باشه!