کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی زودهنگام از جایگزین «۰۲۱» +تصاویر

27 آبان 1399 ساعت 11:23

سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری با اتمام پخش فصل اول مجموعه «۰۲۱» در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از آنا، سریال تازه تصویربرداری شده «شرم» به کارگردانی احمد کاوری به زودی از آنتن شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

هم‌اکنون فصل اول مجموعه طنز «۰۲۱» در حال پخش است که تاکنون ۲۰ قسمت از آن به پخش رسیده و احتمالا در قسمت ۲۵ به پایان می‌رسد. فصل‌های دیگر این سریال به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری هم‌اکنون درحال ساخت است و تا صد قسمت نیز ادامه خواهد یافت.



با این حال شبکه سه تصمیم گرفته است سریال «شرم» را که طی روزهای اخیر به تصویربرداری خود پایان داده و همچنان درگیر مراحل فنی است برای پخش زودهنگام آماده کند.

نکته جالب اینکه تصویربرداری «شرم» هفته اخیر در لوکیشن پردیس تئاتر خاوران تهران به اتمام رسیده و با این سرعت قرار است روی آنتن برود. این سریال به تهیه‌کنندگی امرمهدی پوروزیری هفت ماه مشغول ضبط بوده است

این مجموعه بر اساس داستانی از سعید فرهادی نوشته و درحال حاضر قسمت‌های ابتدایی نیز آماده پخش شده؛ ضمن اینکه مراحل تدوین و فنی درحال انجام است.
 

«شرم» یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث به مرحله تولید رسیده است.


کد مطلب: 745472

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745472/رونمایی-زودهنگام-جایگزین-۰۲۱-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com