کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خاطره محسن رضایی از شهید زین‌الدین

27 آبان 1399 ساعت 10:52

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از ایثار و قهرمانی‌های لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب، یاد و خاطره فرمانده دلاور شهید مهدی زین الدین را گرامی داشت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود، با تجلیل از ایثار و قهرمانی‌های لشکر ۱۷علی‌بن ابیطالب، یاد و خاطره فرمانده دلاور شهید مهدی زین الدین را گرامی داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در یادداشت خود در سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین نوشت:

«۳۶سال قبل، در چنین روزی ناباورانه خبر شهادت یکی از عزیزترین دوستانم را دریافت کردم. مهدی زین الدین فرمانده سرافراز لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) آسمانی شد. او فرمانده‌ای شجاع، غیور، مومن، خستگی ناپذیر و مخلص بود.

قبل از عملیات خیبر، فرد دیگری را برای فرماندهی لشکر پیشنهاد کرد؛ علتش را پرسیدم، گفت: «من لایق فرماندهیِ سربازان امام زمان (ع) نیستم»؛ نپذیرفتم و او را قانع کردم که در مسئولیت فرماندهی لشکر، کار را ادامه دهد.

هنگامی که انجام ماموریت‌های سخت را با مهدی در میان می‌گذاشتم، صمیمانه و داوطلبانه می‌پذیرفت و در تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزید.

در مراسم تشییع باشکوه او در قم شرکت کردم و با اطمینان گفتم: گر چه امروز مهدی در بین ما نیست اما مطمئنم که دوستان همرزم او راهش را ادامه خواهند داد و چنین شد.
کارنامه پرافتخار لشکر ۱۷علی ابن ابیطالب (ع) همواره در تاریخ سراسر حماسه قم می‌درخشد».


کد مطلب: 745469

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745469/خاطره-محسن-رضایی-شهید-زین-الدین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com