کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأکید قالیباف بر تعامل با دولت

27 آبان 1399 ساعت 9:02

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت‌ کمیسیون‌های تخصصی مشخص شده است، گفت: مسیر مجلس برای ایجاد تحول مشخص شده و از این به بعد بر این اساس گام برمی‌داریم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشستی با نمایندگان مجلس که عصر روز گذشته (دوشنبه، ۲۶ آبان) برگزار شد، بر تلاش مجلس برای تعامل با دولت تأکید کرد و گفت: ضمن تأکید بر تعامل با دولت، بر انسجام مجلس جهت دفاع از تصمیمات و مصوبات نیز تأکید داریم.

وی همچنین درباره طرح اصلاح برخی از احکام بودجه بیان داشت: این طرح ۱۲ ماده ای صرفا برای بودجه سال ۱۴۰۰ نبوده و قرار است بخشی از احکام بودجه را تکمیل کند تا در راستای آن و در مراحل بعدی اصلاح ساختار بودجه نیز در دستور کار قرار گیرد.

قالیباف در ادامه با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مجلس به حاشیه برده شود، عنوان کرد: اصلاح ساختار بودجه بر اساس فرمان حضرت آقا بوده از این رو مجلس مصمم است در این راستا قدم بردارد.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: اولویت کمیسیون های تخصصی مجلس نیز مشخص و هماهنگی های لازم با مرکز پژوهش های مجلس صورت گرفته از این رو مسیر مجلس برای ایجاد تحول مشخص است همچنین هماهنگی های لازم میان دستگاه های مربوطه برای محرومیت زدایی ایجاد شده است.


کد مطلب: 745440

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745440/تأکید-قالیباف-تعامل-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com