پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ظریف درگذشت ولید معلم را تسلیت گفت

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 745402
وزیر امور خارجه در پیامی خطاب به رئیس شورای وزیران جمهوری عربی سوریه درگذشت «ولید المعلم» وزیر امور خارجه فقید این کشور را تسلیت گفت.
ظریف درگذشت ولید معلم را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به «مهندس عرنوس» رئیس شورای وزیران جمهوری عربی سوریه درگذشت «ولید المعلم» وزیر امور خارجه فقید این کشور را تسلیت گفت.

در پیام ظریف آمده است: خبر درگذشت مرحوم ولید المعلم معاون رئیس شورای وزیران و وزیر امور خارجه و سوری‌های مقیم خارج کشور سوریه را با کمال تاسف و اندوه فراوان دریافت نمودم. مایلم مراتب تسلیت خود را برای این ضایعه به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحوم و همکارانم در وزارت امور خارجه سوریه ابراز نمایم.

وی در پیام تسلیت خود تاکید کرد: او در طول دوران حیات خود نقش مهمی در جهت خدمت و دفاع از منافع ملی و امنیت کشورش داشت.

ظریف در پایان از خداوند متعال رحمت واسعه برای وزیر خارجه فقید سوریه و همچنین موفقیت و سعادت برای مردم و دولت این کشور مسئلت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Australia
ظریف برای هرچیزی توییت میزند تا «شفاف» باشد و تمام دنیا بدانند اما تسلیت گفتن به کشور دوست و هم پیمان و تنها کشور عربی که طی جنگ صدام علیه ایران در کنار ایران مردانه و شجاعانه بدون ترس از عواقبی که از سوی کشورهای عربی و غربی و صهیونیستها تهدیدش میکرد تا آخر ایستاد و سرزنشها هم اسد را مجبور به عقب نشینی نکرد، حاضر نشده توییت بزند؟!