پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۸
ترقی:

وزارت اطلاعات و سپاه تبعات افزایش قیمت بنزین بدون اقناع عمومی را هشدار داده بودند/ قطعاً توطئه­‌ای در کار بوده است

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 745385
فعال سیاسی با تاکید بر اینکه روحانی بدون اقناع افکار عمومی قیمت بنزین را افزایش داد گفت: وزارت اطلاعات و سپاه اتمام حجت کرده بودند که این اقدام می ­تواند واکنش تند مردم را به همراه داشته باشد.
افزایش قیمت بنزین لازم بود اما توطئه هم شد
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی بنزین و شعله­‌ور شدن اعتراضات مردم در آبان سال گذشته اظهار کرد: خوش بینانه‌­ترین حالت این است که بگوییم رئیس دولت تصور چنین واکنشی را از سوی مردم نداشته است، لذا با  افزایش قیمت موافقت کرده است.

وی با اشاره به سخنان معاون وزیر کشور، بیان کرد: اینگونه نبود که رئیس دولت در جریان افزایش قیمت بنزین نباشد؛ اما احتمال این­که در جریان زمان افزایش قیمت نبوده باشد، هست.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به گزارش‌های سرویس‌­های امنیتی ایران، گفت: بر اساس گزارش‌­هایی که وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به دولت داده­ بودند، پیش­بینی این نوع سوءاستفاده­‌ها را از سوی دشمنان و منافقان کرده بودند.

وی ادامه داد: می­توان گفت وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه اتمام حجت کرده بودند که این افزایش قیمت بدون اقناع افکار عمومی جامعه و بدون بیان دلایل و علل آن، می­تواند واکنش تندی از سوی مردم به همراه داشته باشد.

این فعال اصولگرا با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین بر همه چیز تاثیر­گذار است، تصریح کرد: این واکنش از سوی مردم به خاطر تاثیری است که این امر بر زندگی آنها می­‌گذارد؛ تاثیر فاحشی که دولت باید با احتیاط با آن برخورد می­‌کرد.

ترقی به عدم توجه دولت به جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت بدون اینکه هیچ توجهی به جامعه و افکار عمومی داشته باشد، یا مردم را آماده کند و به اقناع مردم نسبت به این تصمیم بپردازد، این افزایش قیمت را صورت داد که موجب سوءاستفاده دشمنان از این مسئله شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این نکته که قطعاً یک توطئه­‌ای در کار  بوده است، عنوان کرد: یقیناً بعضی از عوامل نفوذی که در رده‌­های تفهیم سازی دولت نقش دارند، عامل بروز چنین حادثه­‌ای شدمند و نقش موثری ایفا کردند.

وی  عنوان کرد: اما اصل این تصمیم، یعنی افزایش قیمت بنزین تصمیم درستی بوده ولی ارادی که پشت این قضیه وجود داشت را می­توان سوءاستفاده از این حق و تبدیل کردن آن به بستری برای اغتشاش و تحقق برنامه‌ها و اهداف اپوزیسیون‌های خارج از کشور و داخل کشور تلقی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
دولت اشتباه کرد قبول
چرا مجلس و قوه قضائیه همراهی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین قرار بود به جیب مردم ریخته بشه مثل درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها!!! پس این پولها کجان؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان مثل اینکه فراموش کردی مجلس در اون موقع دست همین طرفداران دولت و اصلاح طلبان بود و اون مجلس گوش به فرمان دولت بود. .
Iran, Islamic Republic of
بالای 90 درصد کل مدیریت اجرای امور دست دولته و مجلس فقط میتونه قانون بذاره
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جدی !!! .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
دولت هر کاری بکنه همون خواست ملته!!!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان تنها ناجی این ملت هستند و اگر بنزین رو بکنن 10 هزار تومن و دلار رو 50هزار تومن و پراید رو 200 میلیون ما ملت ایران بازم به اینها رای خواهیم داد .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شهروند اصلاح طلب عرض میکنم که دولت بهترین کار رو کرد که بنزین رو گرون کرد و باید بیشتر هم گرون میکرد و هر کسی مخالفه این طرحه مخالف منتخب اکثریت این ملته