کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میل چیمپ یا میلر لایت؟ انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ

26 آبان 1399 ساعت 11:01

ایمیل مارکتینگ ابزاری مهم و تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند از طریق افزایش فروش، افزایش ترافیک وب‌سایت، جلب مشتریان بالقوه و ارتباط مستمر با مشتریان فعلی به برندها و کسب‌وکارها کمک کند.


ایمیل مارکتینگ ابزاری مهم و تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند از طریق افزایش فروش، افزایش ترافیک وب‌سایت، جلب مشتریان بالقوه و ارتباط مستمر با مشتریان فعلی به برندها و کسب‌وکارها کمک کند. از ابزار ایمیل می‌توان برای اطلاع‌رسانی‌، انتشار محتوا، تعامل با مشتریان و خلق ارزش برای آن‌ها استفاده کرد.
این روزها شرکت‌های مختلفی در دنیا سرویس ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی را به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند. برخی از این سرویس‌ها مانند میل چیمپ و میلر لایت در ایران نیز شناخته شده هستند و مدتی است که سرویس‌دهنده‌های ایرانی مانند سرویس نجوا نیز برای کمک به کسب‌وکارهای ایرانی و رفع موانع پیش‌ روی آن‌ها وارد بازار شده‌اند.


چرا ایمیل مارکتینگ؟

استفاده از ایمیل مارکتینگ این روزها به یک جزء ضروری از استراتژی و برنامه بازاریابی کسب‌وکارها تبدیل شده است که هم برای شرکت‌های بزرگ و هم برای کسب‌وکارهای کوچک فواید و مزایای بسیاری به همراه دارد. برخی مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ عبارتند از:

هزینه کم و مقرون‌به‌صرفه

یکی از عوامل مهم در تعیین استراتژی بازاریابی و انتخاب کانال‌های مارکتینگ برای هر مدیری هزینه و بودجه‌ای است که باید به یک کانال اختصاص پیدا کند. ایمیل مارکتینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که نرخ بازگشت سرمایه‌ بسیار بالایی دارد. به‌علاوه این ابزار در عین مقرون‌به‌صرفه بودن امکاناتی برای برقراری ارتباط مستمر و تعامل با کاربران به شما می‌دهد که به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست.

اجرای ساده و سریع

ابزارهای ایمیل مارکتینگ اجرای کمپین‌ را بسیار ساده‌تر از قبل کرده‌اند و با کمک آن‌ها حتی بدون دانش فنی نیز می‌توانید ایمیل‌هایی جذاب بفرستید و کمپین‌های اثرگذار طراحی کنید.

ارتباط شخصی‌سازی‌شده

یکی از مهم‌ترین اصول در ارتباط و تعامل با مشتریان این است که از ارسال پیام‌های عمومی پرهیز کنید. در سال‌های اخیر تمایل مشتریان به دریافت چنین پیام‌هایی کمتر و کمتر شده و در عوض هر نوع شخصی‌سازی به شکل قابل توجهی واکنش و بازخورد کاربران را بهبود می‌بخشد. ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهایی است که به سادگی به شما اجازه می‌دهد پیام‌های انبوه را به صورت شخصی‌سازی و سفارشی شده ارسال کنید.

میل چیمپ

میل چیمپ یکی از ابزارهای اجرای ایمیل مارکتینگ است که در ایران نیز به خوبی شناخته شده است. این سرویس به عنوان یک پلتفرم چند جانبه بازاریابی و ابزار ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی شناخته می‌شود. میل چیمپ در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرده و در آتلانتای آمریکا مستقر است.



 

    مزایای میل چیمپ

اگرچه میان مزایا و فوایدی که سرویس‌های گوناگون ایمیل مارکتینگ به مشتریان ارائه می‌دهند، اشتراکات زیادی وجود دارد، به طور نسبی به برخی مزایای میل چیمپ اشاره می‌کنیم:

معایب میل چیمپ

سرویس میل چیمپ محدودیت‌هایی نیز مقابل کاربرانش قرار می‌دهد و در سال‌های اخیر استفاده از آن برای کاربران ایرانی به طور ویژه با موانع و دشواری‌هایی همراه بوده است. برخی از این محدودیت‌ها عبارتند از:

میلر لایت

میلر لایت نیز یک ابزار شناخته‌شده در ایمیل مارکتینگ است که کاربران ایرانی نیز داشته است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و در حال حاضر کسب‌وکارهای بسیاری در جهان از آن استفاده می‌کنند.
 

  


  مزایای میلر لایت

میلر لایت نیز همچون سرویس میل چیمپ به کسب‌وکارهای زیادی خدمات‌رسانی می‌کند و مزایایی نظیر موارد زیر را برای کاربران خود فراهم می‌کند:

معایب میلرلایت

میلر لایت نیز مانند میل چیمپ مشکلات و محدودیت‌هایی برای کسب‌وکارهای ایرانی که کاربر این پلتفرم هستند، ایجاد کرده است. در ادامه به برخی از این محدودیت‌ها اشاره می‌کنیم:  

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

شرکت نجوا که در عرصه ریتنشن مارکتینگ و بازاریابی بازگشتی فعالیت می‌کند، در سال جاری سرویس ایمیل مارکتینگ را به محصولات خود اضافه کرده است. به این ترتیب این شرکت که پیش‌تر به‌ خاطر سرویس پوش نوتیفیکیشن شناخته می‌شد، در مسیر تبدیل شدن به یک ابزار جامع ریتنشن مارکتینگ قرار گرفته است و به کسب‌وکارها در راه تعامل بیشتر با مخاطبین، تبدیل کاربران به مشتریان همیشگی و افزایش فروش کمک می‌کند.
سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا امکانات کاملی در اختیار کاربران خود قرار داده است که متناسب با نیاز کاربران ایرانی طراحی شده و با امکانات سرویس‌های جهانی مانند دو سرویسی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، برابری می‌کند. برخی از این امکانات عبارتند از:

سخن پایانی

در این مقاله ۳ پلتفرم ایمیل مارکتینگ را بررسی کردیم و معایب و مزایای آن‌ها را برشمردیم. سرویس‌های میل چیمپ و میلر لایت که برای چندین سال نزد کاربران ایرانی نیز محبوب بودند، با اعمال تحریم‌ها و مشکلات مربوط به پرداخت محدودیت‌های زیادی بر سر راه کاربران ایرانی خود قرار دادند.
سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا نه تنها این مشکلات را از مقابل کاربران ایرانی ایمیل مارکتینگ برداشته بلکه با ارائه خدمات کم‌نظیر پشتیبانی و حمایت از مشتریان موفق شده اعتماد بخش بزرگی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب‌وکارها را جلب کند. استفاده از نجوا برای همگان ساده و کاربردی است و با امکاناتی نظیر طراحی ساده و کاربردی قالب، امکان بخش‌بندی مخاطبین، دریافت گزارش‌های تحلیلی، تست A/B و ... مسیر شما را در جهت اجرا و پیاده‌سازی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ هموار کرده است.
 
 


کد مطلب: 745360

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745360/میل-چیمپ-یا-میلر-لایت-انتخاب-بهترین-سرویس-ایمیل-مارکتینگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com