پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

هر صندلی مسئولیت حاصل خون چند شهید است؟

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 745331
فرمانده ارشد ارتش در قم گفت: باید بدانیم هر صندلی مسوولیت حاصل خون ۷۲ شهید است و اگر خود را مدیون شهدا بدانیم هرگز اجازه نمی دهیم که اجنبی به خاک این کشور نزدیک شود.
هر صندلی مسئولیت حاصل خون چند شهید است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی اسدی در مراسم رونمایی از ۴۰پلاک کوچه و خیابان به نام شهدا که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت به شمار می روند و مسوولین خادمان شهدا هستند.

 وی با بیان اینکه حضور در محفل یادمان شهدا توفیق می خواهد بیان کرد: ۴۰پلاک مزین به نام شهدا به همت کنگره شهدا و شهرداری قم بر روی معابر نصب می شود که این اقدام می‌تواند یادآور رشادت و دلاوری شهدا باشد.

فرمانده ارشد ارتش در استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیادی عنوان کرد: نباید گمان کنیم هر آنچه که ما می دانیم دیگران نیز می دانند بلکه باید تمام خاطرات جنگ و رشادت های رزمندگان بیان شود تا در تاریخ ماندگار شود.

 وی افزود:همانگونه که رهبری فرمودند برای اثربخشی اقدامات شهدا در سطح جامعه باید خصوصیات شهدا و آرمان های آنان را بشناسیم و بدانیم چه هدف و مقصدی را پیش روی خود داشتند.

اسدی تصریح کرد: باید بدانیم هر صندلی مسوولیت حاصل خون ۷۲ شهید است و اگر خود را مدیون شهدا بدانیم هرگز اجازه نمی دهیم که اجنبی به خاک این کشور نزدیک شود.

وی اضافه کرد: شهدا کاری الهی کردند و امانتی به ما سپردند که باید در حفظ و نگهداری آن دقت کنیم و در این راستا قسم می خوریم که از عقاید شهدا کوتاه نمی آییم و مسیری که به ما یاد دادند مسیر استقامت و پیروزی است.

فرمانده ارشد ارتش در قم بیان کرد: وقتی در مکتب سرخ شهادت گام برداشتیم چه زنده بمانیم و چه شهید شویم در راه حق گام های استواری برمی داریم زیرا عقیده داریم جبهه حق شکست نمی‌خورد.

 وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و سیره شهدا امانتی است که باید حفظ شود تابه دست صاحب اصلی آن برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
...