کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد قالیباف برای عضویت در ستاد کرونا

26 آبان 1399 ساعت 9:13

نماینده خمینی‌شهر در مجلس از نامه محمد باقر قالیباف جهت عضویت روسای کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: متأسفانه تصمیماتی که ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ می‌کند تک‌بعدی است و به ابعاد مختلف موضوعات نگاه نمی‌کند. به طوری که وقتی دستور تعطیلی و محدودیت اعمال می‌کنند مشخص نمی‌کند که افرادی که در اثر این محدودیت ضرر دیده و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود چه باید بکنند.

وی افزود: ‌در این ستاد هیچ عضوی از مجلس در ستاد حضور ندارد هر چند که امروز از احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس در این باره سوال کردم که او به من پاسخ داد نامه‌ای اخیرا از سوی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال و پیشنهاد شده است تا به منظور عضویت نمایندگانی از مجلس در ستاد ملی کرونا اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی گفت:‌ قالیباف در این پیشنهاد خواستار آن شده که رؤسای کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا حاضر شده و نظرات مجلس را منتقل کنند.

وی گفت: ‌اگر رؤسای دو قوه قضائیه و مجلس هم عضو ستاد ملی مقابله با کرونا باشند و این اولویت را برای آنکه مصوبات این ستاد فراقوه‌ای باشد قائل شویم و نگاه خود را ملی کنیم مشکلات مقابله با کرونا در جامعه کمتر خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه در ستاد مقابله با کرونا تصمیماتی گرفته می‌شود که برخی از آنها فراقانونی است ضمن اینکه عدم حضور رؤسای دو قوه این ستاد را دچار چالش و ضعف کرده است.


کد مطلب: 745328

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745328/پیشنهاد-قالیباف-عضویت-ستاد-کرونا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com