کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتصاب غذای یک نماینده مجلس!/ درمان این است؟

26 آبان 1399 ساعت 8:44

یک نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در دفتر خود دست به تحصن و اعتصاب غذا می‌زند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از جوان، مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی، نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس اعلام کرد که در دفتر خود دست به تحصن و اعتصاب غذا می‌زند. او روز یک‌شنبه و در پایان نطق میان دستور خود که بیان مشکلات شهربابک بود، اعلام کرد که تا وقتی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش حل نشود، در دفتر خود در ساختمان مجلس تحصن و اعتصاب غذا خواهد کرد.

او در خلال نطق خود هم ضمن اشاره به گرانی‌ها، نیاز مردم و مشکلات اقتصادی گفت که «امروز با لباس بسیجی آمده‌ام تا بگویم مبارزه و جنگ تمام نشده و دیروز با دشمنان بیرونی و امروز با بدخواهان درونی و بیرونی که باعث گرانی‌های هدفمند شده‌اند. در حمایت از محتاجان به نان شب و گرفتاران و در اعتراض به عدم صداقت در گفتار برخی مسئولان، اعتصاب غذا خواهم کرد تا مردم بدانند در کنار آن‌ها هستیم و از مردم با مردم و برای مردم هستیم...»


اعتصاب غذا معمولاً شیوه زندانیان یا اسرایی است که برای هر اقدامی دست بسته هستند و قدرت و توانایی برخورد با مشکل را ندارند. مسئول حکومتی یا وکیل مردم در مجلس رأی آورده تا از طریق ساختار‌های قانونی و ابزار‌های اجرایی یا تقنینی که قانون در اختیار او قرار داده، بتواند مشکلات مردم را حل یا راه رسیدن به حل مشکل را تسهیل کند. وگرنه تحصن و اعتصاب غذا در اعتراض به مشکلات و عدم صداقت مسئولان که از هر شهروند معمولی و غیرمسئولی هم برمی‌آید و روشن هم نیست که چه گرهی از کار مردم باز خواهد کرد.


کد مطلب: 745324

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/745324/اعتصاب-غذای-یک-نماینده-مجلس-درمان-این

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com