شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رئیس‌جمهور ارمنستان به دیدار سران امارات رفت

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 745306
رئیس جمهور ارمنستان پس از توافق آتش‌بس اخیر میان کشورش با جمهوری آذربایجان، امروز با ولی‌عهد ابوظبی دیدار کرد.
رئیس‌جمهور ارمنستان به دیدار سران امارات رفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «محمد بن زاید آل نهیان» ولی عهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات امروز یکشنبه در ابوظبی میزبان «آرمن سارکیسیان» رئیس جمهور ارمنستان بودند.

بن زاید و سارکیسیان در این دیدار که با حضور «طحنون بن زاید آل نهیان» مشاور امنیت ملی امارات برگزار شد، درباره روابط دوجانبه، تقویت همکاری و موضوعات منطقه‌ای صحبت کردند.

همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری که در راستای رشد و توسعه دو کشور امارات و ارمنستان باشد، از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث بود.
 
در خبر خبرگزاری رسمی امارات آماده که بن زاید و سارکیسیان همچنین درباره  همه‌گیری ویروس کرونا و امکان تقویت همکاری میان دو کشور برای مقابله با آن نیز صحبت کردند.

ولی‌عهد ابوظبی در این دیدار از توافق آتش‌بس اخیر میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان حمایت و ابراز امیدواری کرده که این توافق به آتش‌بس فراگیر میان دو کشور دوست امارات تبدیل شده و گامی به سوی صلح دائم و پایدار باشد.

رئیس جمهور ارمنستان نیز از محمد بن زیاد به دلیل حمایت از روابط دو کشور قدردانی کرده و خواستار ارتقای بیشتر آن شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *