سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۴

بازیگر بچه مهندس: از شب عید کار نکردم

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 745224
به یقین حرفه ی من سینما و تلویزیون است و بازیگری شغل اصلی من محسوب می شود و شغل دیگری ندارم درواقع منظورم از اصطلاح حرفه ای این است که افرادی که حرفه ای کار می کنند جز این شغل،شغل دیگری ندارند.
بازیگر بچه مهندس: از شب عید کار نکردم
به گزارش جهان نيوز، افشین نخعی بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون آواز قو، سفر سبز، یاس های کوچک و بچه مهندس در خصوص اینکه آیا  در شرایط کرونا مشغول به کار است یا خیر به برنا گفت: خیر در حال حاضر مشغول کار نیستم زیرا از شب عید به بعد که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد من در هیچ فیلم و سریالی بازی نکردم ولی تا چند روز قبل از فرا رسیدن عید مشغول تکمیل سریال بچه مهندس بودم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

ممکن است به تازگی در یک پروژه حاضر شویم و شروع به کار کنیم اما به طور قطع با توجه به ویروس منحوس کرونا هنوز معلوم نیست.

اوبا اشاره به اینکه در این روزها چگونه زندگی می گذراند و امرار معاش می کند ادامه داد: به یقین حرفه ی من سینما و تلویزیون است و بازیگری شغل اصلی من محسوب می شود و شغل دیگری ندارم درواقع منظورم از اصطلاح حرفه ای این است که افرادی که حرفه ای کار می کنند جز این شغل،شغل دیگری ندارند ولی افرادی که آماتور هستند ممکن است شغل دیگری نیز داشته باشند و منبع درآمدشان جای دیگری است.  

  ولی در نهایت خانواده ی من باید با این قضیه کنار بیایند درواقع چاره ای نیست و کسی هم در این میان مقصر محسوب نمی شود زیرا این بیماری فقط مختص ما نیست و کل دنیا با این مشکل بزرگ و سخت در ارتباط اند و ما مجبوریم تحمل کنیم تا انشاالله تمام شود.
 
نخعی در پایان با اشاره به اینکه ترجیح می دهد در خانه بماند یا کار کند خاطر نشان کرد: با توجه به گرانی و روزگار سختی که بر همگان تحمیل شده افراد دوست دارند کار کنند اما حفظ سلامتی از اوجب واجبات محسوب می شود و همه ما باید اول برای خودمان و بعد برای دیگران تلاش کنیم که سلامتی خود و جامعه را حفظ کنیم بنابراین من هم جزو کسانی هستم که تلاش میکنم تحمل کنم تا اینکه سلامتی به زودی حاکم شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقت این گذشته که حرفه ای باشی و فقط بازیگری کنی!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
آوینا
Iran, Islamic Republic of
واقعا دارن این سریال رو کشش میدن بچه مهندس ۱و۲خوب بوده اما ۳نه حالا میخان ۴رو بسازن آقای روزبه حصاری هم تجربه ایی از بازیگری ندارن الکی بازی میکنن