جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محمد صلاح در مصر قرنطینه می‌شود

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 745147
رئیس اتحادیه فوتبال مصر خبرهای مبنی سفر محمد صلاح به لیورپول را تکذیب و اعلام کرد این بازیکن در مصر می‌ماند.
محمد صلاح در مصر قرنطینه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از  «ورزش سه»، محمد صلاح دیگر بازیکن دنیای فوتبال بود که از شر ویروس کرونا در امان نماند و پس از سفری که به کشورش داشت، به این ویروس مبتلا شد. ابتلا شدن صلاح باعث بروز اخبار و شایعات زیادی پیرامون این بازیکن شد.
 
یکی از اخباری که درخصوص صلاح منتشر شد، ارسال هواپیمای خصوصی توسط باشگاه لیورپول به مصر بود. عمر الجناینی رئیس اتحادیه فوتبال مصر در این خصوص گفت: پس از انجام دو تست کرونا از محمد صلاح، نتایج هر دو نمونه گیری مثبت بود و صلاح به کرونا مبتلا شده است. ما یک متخصص ارشد پزشکی را برای صلاح در نظر گرفته ایم که این بازیکن را زیر نظر دارد و او در مورد سلامتی این بازیکن به ما اطمینان داده است که مشکلی صلاح را تهدید نمی‌کند.

وی ادامه داد: روند درمان محمد صلاح تا زمان بهبودی کامل این بازیکن در مصر ادامه خواهد یافت و خبرهایی پیرامون اینکه باشگاه لیورپول برای سفر صلاح به انگلستان یک هواپیمای شخصی ارسال کرده است، نادرست است و این بازیکن تا منفی شدن تست کرونایش در مصر می‌ماند.

عمر الجناینی در واکنش به انتشار اخباری که اعلام کرده بودند محمد صلاح در مراسمی که توسط فدراسیون فوتبال مصر جهت تجلیل از صلاح صورت گرفته، به کرونا مبتلا شده است، گفت: مراسم بزرگداشت صلاح؟ همه این کارها با هماهنگی مدیر برنامه صلاح و باشگاه لیورپول انجام شد. تمام این امور به صورت دقیقه به دقیقه با باشگاه لیورپول هماهنگ شده بود.

وی ادامه داد: صلاح تنها نزدیک به 5 دقیقه در این مراسم بزرگداشت حضور یافت بحث رعایت پروتکل های بهداشتی را دقیقا طبق آن چیزی که باشگاه لیورپول از ما خواسته بود، رعایت کردیم. حتی شخص خاصی نیز این جایزه را به صلاح اهدا نکرد بلکه این خود محمد صلاح بود که آن جایزه را برداشت. حتی برای رعایت نکات بهداشتی، صلاح با میکروفونی صحبت کرد که تنها توسط خود این بازیکن استفاده شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *