جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونالدو جایی در منچستریونایتد ندارد

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 745126
با وجود شایعات اخیر درباره بازگشت رونالدو به اولدترافورد، منچستریونایتد قصد ندارد دوباره کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.
رونالدو جایی در منچستریونایتد ندارد
به گزارش جهان نيوز، این روزها اخبار زیادی مبنبی بر تمایل یونایتد به جذب دارنده پنج توپ طلا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده به گوش می‌رسد. گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو برای بازگشت به منچستر وسوسه شده است اما با این حال مدیران یونایتد، هرگونه مذاکره با این بازیکن را رد کرده‌اند.
 
بر اساس گزارش اعتماد به نقل از manchesterevening، رسانه‌های ایتالیایی، در هفته‌های اخیر، خبر از فروش احتمالی رونالدو در تابستان ۲۰۲۱، دادند. هرچند این ستاره پرتغالی تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد اما به دلیل مشکلات مالی این باشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا، سران یوونتوس، تصمیم به فروش رونالدو گرفته‌اند.
 
همین بالا بودن دستمزد رونالدو، باعث شده تا شیاطین سرخ هم از به خدمت گرفتن ستاره پیشین خودشان منصرف شوند.
 
سرخ‌های منچستر، سعی دارند تا در تابستان پیش رو، جیدون سانچو، ستاره جوان دورتموند، را به خدمت بگیرند و به همین خاطر رونالدو هیچ جایی در برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه نخواهد داشت.
 
ویروس کرونا، باعث کاهش درآمد باشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان شده است. منچستر یونایتد هم از این قاعده مستثنا نیست. طبق اعلام سران این باشگاه، شیاطین سرخ، در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر، ۲۰ درصد کمتر از سال گذشته، درآمد کسب کرده‌اند. اتفاقی که در روند نقل و انتقالاتی منچستر، تاثیرگذار است.
 
 
به گفته اد وودوارد، معاون اجرایی منچستریونایتد، هرچند این باشگاه در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، با مشکل مالی روبه‌رو شده، اما آنها امیدوارند با بهبود شرایط بهداشتی و پایان همه‌گیری، وضعیت مالی منچستر هم بهبود پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *