جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

فروش نوزاد تازه متولد شده بخاطر بیکاری!

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 745011
زوج چینی که اقدام به فروش نوزاد تازه متولد شده خود کرده بودند توسط پلیس این کشور دستگیر شدند.
فروش نوزاد تازه متولد شده بخاطر بیکاری!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلیس چین یک زوج اهل این کشور را که اقدام به فروش نوزاد تازه متولد شده خود کرده بودند بازداشت کرد. این زوج که به علت شیوع کرونا بیکار شده بودند در عملی وحشتناک نوزاد ۴۰ روزه خود را فروختند.

این زوج در شرح علت این اقدام خود به پلیس گفتند که پس از بیکار شدن به علت شیوع کرونا نتوانسته بودند کاری پیدا کنند. پدر نوزاد که یک مهاجر بود پس از متقاعد کردن همسرش دست به این اقدام وحشتناک زد.

بنا به گزارش پلیس چین این زوج نوزاد خود را به قیمت ۱۸۰۰۰ یورو به یک زن ناشناس که در فضای مجازی با او آشنا شده بودند فروخته بودند. این زن که نامش «ژو» اعلام شده نمی‌توانست بچه دار شود و قصد داشت تا یک نوزاد را به فرزندی قبول کند.

این خبر اولین بار در سایت Anhui Net که یک سایت خبری متعلق به پلیس راه آهن محلی چین است در روز دوشنبه منتشر شد. پلیس راه آهن چین در تاریخ ۳۰ اکتبر هنگامی که خریدار به همراه این نوزاد قصد سفر با قطار را داشت به وی مظنون شد. این زن در حال سفر از منطقه جیانگ واقع در استان سی چوان، (جایی که خانواده اصلی نوزاد زندگی می‌کردند) به منطقه هوشان در استان آن هویی چین بود. پلیس پس از مشکوک شدن به رفتار‌های غیر طبیعی این زن اقدام به بازداشت او کرد.

این زن در ابتدا به پلیس گفت که این کودک را به فرزندی قبول کرده، اما در ادامه مجبور به اعتراف شد و گفت که نوزاد را خریده است. پلیس چین در تاریخ ۳ نوامبر والدین واقعی نوزاد را شناسایی و دستگیر کرد. آن‌ها که دارای دو پسر دیگر، یکی ۷ و دیگری ۲ ساله هستند به پلیس گفتند پس از بیکار شدن ناخواسته صاحب یک بچه دیگر شدند. پدر خانواده اعتراف کرد که برای کاهش هزینه‌های مالی خانواده پس از متقاعد کردن همسرش اقدام به فروش پسر تازه متولد شده اش کرده است. تحقیقات پلیس چین در این باره ادامه دارد.
برچسب ها: زوج نوزاد بیکاری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنایت که نکرده بدبخت٬ پول نداشته بچشو به یک خونواده بدون بچه فروخته.!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
.......