پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

قاتل سگ گردان در اصفهان دستگیر شد

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 744981
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری قاتل سگ گردان در اصفهان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
قاتل سگ گردان در اصفهان دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی اصفهانی در تشریح وقوع قتل فجیع بیست و یکم آبان ماه اظهار داشت: ساعت ۲۲ چهار شنبه شب گزارش یک مورد قتل واصل و بلافاصله دستورات لازم را بازپرس ویژه قتل به منظور دستگیری قاتل صادر کرد.

وی افزود: طی تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول به منظور محافظت از خواهرزادگان خردسالش از حمله سگ یکی از اهالی محل که بدون نظارت رها شده بود شیئی را به سمت سگ پرتاب کرده و مالک سگ در واکنش به این عمل به ایراد جرح با چاقوی مقتول اقدام و متواری شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: متأسفانه مقتول که جوانی ۲۸ ساله بود بر اثر شدت جراحت فوت کرده و قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت، زندانی می‌شود.

آسیب‌های سگ گردانی
اصفهانی با ابراز گلایه از شهرداری و پلیس راهور در اعمال قانون نسبت به افرادی که در پارک‌ها یا در خودرو سگ گردانی می‌کنند، افزود: متأسفانه در اثر بی‌مسئولیتی برخی مالکان حیوانات خانگی نظیر سگ طی ۲ سال گذشته حملات و گازگرفتگی، ایجاد لکنت زبان کودکان، سقط جنین و در مورد اخیر قتل یک جوان موضوع پرونده‌های قضائی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پدیده سگ گردانی در اماکن عمومی معابر و پارک‌ها یا در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی حسب مورد مشمول عناوین مجرمانه تهدید علیه بهداشت عمومی و ایجاد مزاحمت ملکی بوده و دستورات ویژه به مراجع قضائی و انتظامی در برخورد با متخلفان و جمع آوری و ضبط حیواناتی که در اماکن عمومی گردانده شوند، صادر شده است.
برچسب ها: قاتل اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سارا
Iran, Islamic Republic of
سگ موجودی نجس العين است مثل ادرار طبق روایات خانه ای که سگ داشته باشند ملا ئکه رفت و آمد نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
چرا رسانه های انقلابی روی این اتفاقاتی که بخاطر نگهداری سگ انجام میشه درست مانور نمیدن؟
چرا باید مردم بخاطر هوس بازی یک عده به خطر بیافتن؟
.
Iran, Islamic Republic of
. مردم را با هرزگیهایی چون سگبازی و مطربی و مثلا ورزش، غافل و سرگرم و معتاد کردند.
Iran, Islamic Republic of
همسایه دیوار به دیوار ما که دیگه از حد گذرونده تو کار خرید و فروش سگ هست ! هر چند روز یکبار سگهاش کلا عوض میشن ! از صدای انواع و اقسام سگها کلافه شدیم و پلیس هم میگه چون ملک شخصیه و آپارتمان نیست؛ کار زیادی نمی تونیم انجام بدیم ، فقط تذکر دادن بهشون اونم فایده نداشت !
Iran, Islamic Republic of
.....