سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کوچ هواداران ترامپ از فیس‌بوک و توئیتر در واکنش به سانسور اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخابات

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 744979
هواداران دونالد ترامپ در واکنش به اقدام مسئولان فیس‌بوک و توئیتر در سانسور مکرر اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، در حال کوچ به شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند.
خروج حامیان ترامپ از فیس‌بوک و توییتر!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد طی روزهای اخیر صدها هزار نفر از هواداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و تویتر را لغو کرده و به شبکه‌های اجتماعی جدیدتری از جامله «پارلر» و «رامبل» پیوسته‌اند.

طی چند روز گذشته فیس‌بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب‌هایی مانند «بی‌اساس» یا «اطلاعات نادرست» عملاً سانسور کرده‌اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

به نوشته نیویورک‌تایمز، هواداران ترامپ پس از ممنوعیت فعالیت گروه فیس‌بوکی «دزدی آرا را متوقف کنید» توسط مسئولان فیس‌بوک، گروهی با نام مشابه را در شبکه اجتماعی پارلر ایجاد کرده و از تمامی اعضای سابق این گروه در فیس‌بوک خواسته‌اند که به گروه جدید ملحق شوند.

تنها ظرف یک هفته بیش از 100 هزار نفر به عضویت گروه «دزدی آرا را متوقف کنید» در شبکه اجتماعی پارلر درآمده‌اند.

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده‌اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌های موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *