جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

شکنجه وحشتناک هزاران یمنی در زندان‌های سری

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 744964
هزاران شهروند یمنی مخالف سیاست‌های امارات و عربستان در زندان‌های سری این کشورها در یمن تحت وحشتناک‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند.
شکنجه وحشتناک هزاران یمنی در زندان‌های سری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بیش از 1000 شهروند یمنی در زندان‌های سری سعودی و اماراتی در یمن ، به ویژه در منطقه «حضرموت» ، از شکنجه‌های وحشتناک رنج می‌برند.

وب سایت « عربی پست» با استناد به منابع و شهادت قربانیانی که از سوی مسئولان زندان‌های امارات و عربستان تحت شکنجه قرار گرفتند، گزارش داد که اکثریت قریب به اتفاق زندانیان یمنی که مخالف سیاست‌های عربستان و امارات هستند در داخل زندان‌های مذکور، به اتهامات مربوط به تروریسم بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش ، زندان مخفی در شهر« سیئون» در استان حضرموت یکی از مهمترین زندان‌هایی است که عربستان سعودی برای مجازات و از بین بردن هر کسی که مخالف سیاستهای این کشور باشد، استفاده می‌کند.

داخل این زندان  که «بنای گلی» نامیده می‌شود و آن را زندان قدیمی سیئون می‌گفتند ده‌ها یمنی قرار دارند که به مدت سه سال بدون ارتباط با دنیای خارج شکنجه و کشته می‌شوند.

به گفته منابع آگاه ، افسران سعودی مسئول تحقیقات در زندان، در حال انجام وحشتناک‌ترین روش‌های شکنجه علیه زندانیان یمنی مانند ضرب و شتم شدید ، شوک الکترونیکی ، حمل سنگ‌های بزرگ ... و سایر جنایات علیه بازداشت‌شدگان هستند.

این زندان گلی به دو قسمت تقسیم شده است: اتاق‌هایی برای زندانیانی که بیش از 3 سال زندانی هستند و بخش دوم مربوط به زندانیان جدیدی است که تحت تحقیقات اداره زندان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج