جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سد دسترسی به مترو در منطقه ۱۸ تهران شکسته شد

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب: 744766
شهردار منطقه ۱۸ گفت: مردم این منطقه به دلیل وجود خط راه آهن برای رسیدن به مترو باید منطقه را دور بزنند، و خط ۳ مترو این امکان را می دهد که سد دسترسی به مترو شکسته شود.
سد دسترسی به مترو در منطقه ۱۸ تهران شکسته شد
به گزارش جهان نيوز،  سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ در مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه جنوبی خط ۳ مترو و احداث پایانه آزادگان گفت: شرایط محلات این منطقه تا دو سال پیش متفاوت بوده و پیش از این در این منطقه ضایعات زباله در جایی موسوم به تقی آباد تفکیک می‌شد و در حال حاضر بیمارستان، مترو، پایانه در این منطقه در حال ساخت است و محله را متحول کرده است.

وی اصرار بر آمدن ایستگاه خط ۳ به این منطقه را به دلیل وجود دو خط راه آهن در جنوب و شمال این منطقه دانست و گفت: مردم منطقه به دلیل وجود یک خط راه آهن برای رسیدن به مترو باید منطقه را دور بزنند.

شهردار منطقه ۱۸ گفت: خط ۳ مترو این امکان را می‌دهد که سد دسترسی به مترو در محله شهید رجایی، یافت آباد شکسته شود.

وی با بیان اینکه توسعه جنوبی خط مترو تنها ایستگاه نیست، خطاب به حناچی گفت: براساس خط جامع ریلی دو خط ۸ و ۱۱ از این منطقه می‌گذرد، و می‌توان با تأمین هزینه‌های بارگذاری و ایجاد مجتمع ایستگاهی بخشی از هزینه‌های خط تأمین شود و با این امید را به مردم بدهیم که خط مترو از آن می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *