کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انبارلویی: رئیس‌جمهور ۱۴۰۰ باید جوان باشد

20 آبان 1399 ساعت 14:31

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیازمند چهره‌های جوان و کارگشا است تا با روحیه قوی بتوانند مشکلات مردمی را کاهش دهند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و کارشناس سیاسی با اشاره به حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات رياست جمهوری سال ۱۴۰۰ از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است؛ همچنین می‌توان گفت به نوعی سرآغاز گام‌ ۴۰ ساله دوم انقلاب به سمت پیشرفت و توسعه همه جانبه خواهد بود.

او یادآور شد: اگر یک دولت انقلابی، حزب‌اللهی و جوان روی کار بیاید، بسیاری از مسائل و مشكلات کشور قطعا رفع می‌شود و کسانی که در انتخابات‌های گذشته خود را محک زدند و رای کسب نکردند، دیگر نباید مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کنند، زیرا فایده‌ای ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیازمند چهره‌های جوان، کارآمد و کارگشا است تا با روحیه قوی و جدید بتوانند مشکلات و دغدغه‌های مردمی را تا حد امکان کاهش دهند.

انبارلویی یادآور شد: ما تجربیات بسیار زیادی از انتخابات سال‌های قبل در اختیار داریم و لازم است که نامزدهای انتخاباتی از آن درس بگیرند و سرلوحه کار خود قرار دهند تا دچار خطاهای تکراری نشوند.

او افزود: مهم‌ترین حیطه کاری رئيس جمهور باید پاسخگویی به مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و طبق قانون اساسی هم رئيس جمهور از اختیارات فوق‌العاده‌ وسیعی برخوردار است.

کارشناس مسائل سياسى گفت: رئيس جمهور بايد به ظرفيت‌های داخلی کشور توجه کند و کشور را به سمت توسعه هدایت کند.


کد مطلب: 744741

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/744741/انبارلویی-رئیس-جمهور-۱۴۰۰-باید-جوان-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com