جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 744736
بازار سرمایه امروز پس از ریزش های مداوم اخیر با چراغ سبز شروع به کار کرد و شاخص کل بورس تهران در لحظات آغازین بازار سرمایه با رشد همراه شد اما با گذشت نیمه اول معاملات بازار به سمت صف‌های فروش پیش رفت به طوری که افزایش عرضه‌ها در بازار نمادها را وارد مدار منفی کرد.
ارزش روز سهام عدالت و دارایکم
به گزارش جهان نيوز به نقل از نبض بورس، بازار سهام امروز سه‌شنبه 20 آبانماه در شروع معاملات بعد از روند نزولی سه روز ابتدایی هفته حدود نیم درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۲۱ هزار واحد رسید؛ اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و با کاهش 3 هزار و 254 واحدی در محدوده یک میلیون و 211 هزار و 909 واحد قرار گرفت.

نمادهای وامید، حکشتی و جم  و شتران  بیشترین تاثیر منفی را بر روند شاخص کل گذاشتند و نمادهای کچاد، کگل، فملی و نوری بیشترین تاثیر مثبت راداشتند.

ریزش بورس بر روی قیمت سهام نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت نیز تاثیر گذاشت و قیمت آن ها را نیز نزولی کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
بر این اساس ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 8 میلیون و 938 هزار و 64 تومان رسید. بدین ترتیب ارزش 60 درصد سهام عدالت برای فروش حدود 5 میلیون و 362 هزار و 838 تومان می باشد.

اُفت 0.2 درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته 26 هزار و 656 تومان کاهش یابد.


 
ارزش دارایکم چقدر شد؟
 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش 2.37 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 18 هزار و 111 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 3 میلیون و 622 هزار و 200 تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با 1.75 درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به 18 هزار تومان افزایش یافت.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قراربود بعد از واگذاری ادارات ها و شرکت های مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته شرکت مخابرات ایران سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟!
تاریخ 1388/08/18 شرکت مخابرات ایران به بخش و خصوصی واگذار شده است.
قرار بود به ما بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران و ابسته به شرکت مخابرات ایران سهام عدالت بدهند هنوز هم هیچ از سهام عدلت خبری نیست چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که سهام عدالت ندارند چه کنند