شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

واکنش ترامپ و بایدن به کشف واکسن کرونا

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب: 744643
نامزد جمهوریخوهان در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در آمریکا و مدعیِ دموکرات پیروزی در این رویداد، هر دو به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا واکنش نشان دادند.
واکنش ترامپ و بایدن به کشف واکسن کرونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شرکت «فایزر» (یکی از مهم‌ترین شرکت‌های داروسازی دنیا) امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از ٩٠ درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته و این نتیجه بیشتر از حد انتظار بوده است.

در بیانیه شرکت مذکور در این خصوص آمده است که اثرگذاری واکسن ضد کرونای این شرکت «روزی بزرگ برای بشریت» و «نوری در انتهای تونل» به شمار می‌رود.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخوهان در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در این در پیامی توئیتری خصوص اعلام کرد: بازار بورس رشد کرد.

واکسن کرونا به زودی! گزارش‌ها از اثربخشی ۹۰ درصدی حکایت دارد. اخبار بسیار عالیست!

از سوی دیگر، «جو بایدن» مدعی پیروز انتخابات ریاست جمهوری در امریکا نیز در این باره اعلام کرد: خبر خوبی است؛ اما استفاده گسترده از آن برای عموم مردم تا چند ماه آینده طول خواهد کشید.

گفتنی است، شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی BioNTech اعلام کردند مرحله سوم آزمایشات گسترده‌ای که روی واکسن جدید انجام شده حاکی از آن است که این محصول تا ۹۰ درصد در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
یک میلیاردبارک الله!!!