پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

ترامپ وزیر دفاع خود را برکنار کرد

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب: 744638
وزیر دفاع آمریکا که از چند ماه قبل به دلیل اختلافاتش با رئیس‌جمهور این کشور در معرض برکناری قرار داشت و به گفته رسانه‌های آمریکایی حتی نامه استعفای خود را آماده کرده بود، سرانجام با حکم رئیس‌جمهور آمریکا از سمت خود برکنار شد
ترامپ وزیر دفاع خود را برکنار کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در پیامی توئیتری از برکناری «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور خبر داد.

ترامپ که چند ماه قبل به دلیل اختلافات شدید با مارک اسپر قبل قصد برکناری وی را داشت و با وساطت دیگر اعضای کابینه‌اش از این تصمیم منصرف شده بود، دقایقی پیش در یک پیام توئیتری اعلام کرد: خوشحالم که اعلام کنم کریستوفر سی میلر، رئیس بسیار مورد احترام مرکز ملی مبارزه با ترویسم که صلاحیتش برای این سمت با اکثریت قریب به اتفاق آرا از سوی سنا تأیید شده بود، وزیر دفاع موقت آمریکا خواهد بود و این حکم فوراً اجرایی می‌شود.

وی افزود: کریس در این سمت عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. مارک اسپر برکنار شده است و من می‌خواهم در اینجا از خدماتش تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
عجب وزير دفاع پدرسوخته اى بود ! همين ديروز بود كه رسماً بحث استعفاء رو تكذيب كرد ! حالا بخور از كاسه ورت كه حقت بود !
Netherlands
بوی جنگ می آید.