کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وجه فروش سهام عدالت واریز شد +جزئیات

19 آبان 1399 ساعت 15:49

مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از اقتصاد نیوز، مریم شاه‌حسینی مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در مورد این که تا کنون چند شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش شده و چند نماد قابل معامله شده است؟، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس اوراق بهادار تهران درج شده‌اند و زمینه معاملات ۱۵ شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس تهران فراهم شده است.

واریز وجه فروش سهام عدالت برای ۳.۱ میلیون نفر
مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در برابر این پرسش که سهامداران عدالت در روش غیر مستقیم، مالک چه می‌شوند و آیا می‌توانند کل سهامشان را به فروش برسانند؟، گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، مالک سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خود می‌شوند و در حال حاضر می‌توانند ۶۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند.
 
شاه‌حسینی در مورد وضعیت فروش سهام عدالت سهامداران نیز اظهار داشت: بیش از ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند.


کد مطلب: 744629

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/744629/وجه-فروش-سهام-عدالت-واریز-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com