شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

وجه فروش سهام عدالت واریز شد +جزئیات

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 744629
مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند.
وجه فروش سهام عدالت واریز شد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از اقتصاد نیوز، مریم شاه‌حسینی مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در مورد این که تا کنون چند شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش شده و چند نماد قابل معامله شده است؟، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس اوراق بهادار تهران درج شده‌اند و زمینه معاملات ۱۵ شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس تهران فراهم شده است.

واریز وجه فروش سهام عدالت برای ۳.۱ میلیون نفر
مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در برابر این پرسش که سهامداران عدالت در روش غیر مستقیم، مالک چه می‌شوند و آیا می‌توانند کل سهامشان را به فروش برسانند؟، گفت: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، مالک سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خود می‌شوند و در حال حاضر می‌توانند ۶۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند.
 
شاه‌حسینی در مورد وضعیت فروش سهام عدالت سهامداران نیز اظهار داشت: بیش از ۳ میلیون و ۹۵۵ هزار نفر سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان ۳ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
من از برج 4 سفارش فروش دادم هنوز مقداری اش فروش نرفته و قسمتی هم نوشته در حال پرداخت چهار ماه شد هیچ کس هم نیست جواب مردم رو بده نه کارگزاری نه دولت
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام تیرماه درخواست فروش داده ام از طریق کارگزاری بانک ملی .تابستان که اوج رونق بورس بود انجام نداده اند و هنوز بعد از ۵ماه فقط حدود ۲ میلیون تومان به حساب من واریز شده است
حجت
Iran, Islamic Republic of
با سلام ‌...خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیشتره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰درصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنید براش بد جور نیاز داریم ممنون ... فروختیم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از مسعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگلمان حل بشه سپاسگزارم