جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ملانیا: دونالد؛ نتیجه انتخابات را بپذیر

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 744546
بانوی اول آمریکا هم به جمع گروهی پیوست که از همسرش «دونالد ترامپ» درخواست کرده است تا نتیجه انتخابات سوم نوامبر و شکست خود را بپذیرد.
ملانیا: دونالد؛ نتیجه انتخابات را بپذیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یک منبع آگاه به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد که «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا هم به جمع گروهی پیوسته است که از همسرش «دونالد ترامپ» درخواست کرد تا به شکست اعتراف کرده و نتیجه انتخابات سوم نوامبر را بپذیرد.

این در حالیست که پیشتر رسانه‌ها به نقل از دو منبع آگاه خبر داده بودند که «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» به وی پیشنهاد داده بود که شکست در انتخابات را قبول کند.

گفتنی است، دیروز چند رسانه آمریکائی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق به دست آوردن آرای الکترال خبر داده بودند.

در این میان، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نزدیک به جمهوریخواهان اعلام کرد که ترامپ با ۲۱۴ رأی الکترال در برابر ۲۹۰ رأی الکترالِ بایدن نتیجه انتخابات را واگذار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *