شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۳

ترامپ: از چه زمانی رسانه ها می گویند رئیس جمهور بعدی چه کسی است

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 744543
رئیس جمهور آمریکا از اقدام روز گذشته رسانه های این کشور مبنی بر معرفی «جو بایدن» به عنوان پیروز انتخابات سه شنبه گذشته انتقاد کرد.
ترامپ: از کی رسانه‌ها رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رئیس جمهور آمریکا از اقدام روز گذشته رسانه‌های این کشور مبنی بر اعلام «جو بایدن» به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ» در پیامی توئیتری نوشت: از چه زمانی رسانه‌ها اعلام می‌کنند که رئیس جمهور بعدی ما چه کسی خواهد بود؟ همه ما در دو هفته گذشته چیزهای زیادی آموخته ایم!

گفتنی است، دیروز چند رسانه آمریکایی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق به دست آوردن آرای الکترال خبر داده بودند.

در این میان، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نزدیک به جمهوریخواهان اعلام کرد که ترامپ با ۲۱۴ رأی الکترال در برابر ۲۹۰ رأی الکترالِ بایدن نتیجه انتخابات را واگذار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
من بعید می دانم ترامپ کنار برود چه بسی شاید دوباره برگردد چون تعداد آرای زیادی کسب کرده و طرفداران زبادی دارد. بنابراین سیاست مداران کشورمان باید با درایت کامل به این موضوع نگاه کنند و حداقل تا اسفند قیمت ارز را زیاد کاهش ندهند.
Iran, Islamic Republic of
مجددا خودش رییس جمهور آمریکا میشه حال خواهی دید.
Iran, Islamic Republic of
درست ميگه .